Pagina 203 van de 284 EersteEerste ... 103153193201202203204205213253 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.021 tot 2.030 van de 2840

Onderwerp: De piramide

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Nou en? Dan kom je 5 uitduels niet. Boeiend. De KNVB heeft dik 1 miljoen leden, die moeten dus maar gaan buigen voor 50% van de uitfans van wat zaterdagclubs. Laten het er 10.000 zijn, vooruit. Is toch gek?
    Nou en? Die spelers voetballen ook voor de ambiance hoor. Bij VVIJV voetballen is toch veel mooier dan bij FC Oss? En dan heb je bepaalde wedstrijden waar geen 1500 man op afkomt, maar 800 door een wedstrijd op zondag. Echt voor iedereen een verbetering, maar niet heus.

Een mix is alleen voor zondag een verbetering, voor zaterdag niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Nou en? Dan kom je 5 uitduels niet. Boeiend. De KNVB heeft dik 1 miljoen leden, die moeten dus maar gaan buigen voor 50% van de uitfans van wat zaterdagclubs. Laten het er 10.000 zijn, vooruit. Is toch gek?
    Weet jij wast de achterliggende gedachte van de piramide is?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Je schrijft gevegt verkeerd.
    Purist.
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten

Kortom: of alles mixen, of alles gescheiden houden. En het eerste zal nooit gebeuren. Daarom ben ik voor een complete scheiding.

O ja, en het komt me toevallig ook goed uit, want als mijn club op zondag gaat voetballen, kom ik niet meer. Een hoop ultra-orthodoxen met mij.
    Alles gescheiden is onmogelijk in combinatie met de internationale kalender. Alles mixen is derhalve de enige optie.

Omdat gevegt zo graag antwoord wil: De KNVB wil dat amateur naar prof kan doorgroeien en dus ook degradatie en promotie tussen de Eerste en Tweede divisie mogelijk is.

Nou en? Die spelers voetballen ook voor de ambiance hoor. Bij VVIJV voetballen is toch veel mooier dan bij FC Oss? En dan heb je bepaalde wedstrijden waar geen 1500 man op afkomt, maar 800 door een wedstrijd op zondag. Echt voor iedereen een verbetering, maar niet heus.

Begrijp ik goed dat jij alleen tegen bent vanwege het geloof en inkomsten voor de club?
    Hup Jorrit!

Ja, sorry hoor dat ik er weer over begin. Maar wat is de logica daarvan? Is dat wiskundelogica, als x, dan y?

Dat dat niet past bij een bepaalde speeldag is dus uiteindelijk ook heel traditioneel.
    Ik doe betaald werk (docent) en vrijwilligerswerk (technicus/presentator bij een sportprogramma op een lokale radio). Bij de eerste bepaalt mijn baas wanneer ik moet werken, bij de tweede bepaal ik op welke dagen ik wil werken. Stel dat ik dat niet op zondag zou willen doen, dan kan dat gewoon in overleg met de coördinator van de omroep. Als ik tegen mijn baas op mijn 'echte' werk zeg dat ik niet op donderdag wil werken omdat mijn geloof bepaalt dat dat niet kan, dan denk ik dat ik een groot probleem heb.
    Zo is het ook met de voetballers: in de 2e/3e divisie ben je gewoon in dienst voor een x aantal uur en heb je te spelen op het moment dat de competitie dat bepaalt. Bij de lagere klassen kan je dat zelf aangeven. Als je niet op zondag wil spelen, dan ga je naar een zaterdagclub, of speel je bij een zaterdagteam. Idem als je niet op zaterdag wil spelen, dan ga je lekker bij een zondagclub.

Niels5596
    Guest
    Gewoon even back to the basics. Wat vinden de zondagclubs nu echt van de drie oude hoofdklasses en de in 2011 ingevoerde Topklasse? Volgens mij was iedereen tevreden.

Waarom moet je dan zulke dingen veranderen. "Never change a winning team." En het argument dat mixen 'van deze tijd is' is gewoon een drogreden. En de piramide had ik al lang en breed uitgelegd, die bestond ook al in 2011.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    0

Meningen en aannames.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Omdat gevegt zo graag antwoord wil: De KNVB wil dat amateur naar prof kan doorgroeien en dus ook degradatie en promotie tussen de Eerste en Tweede divisie mogelijk is.
    Dank je.
    Toch blijft mijn vraag staan omdat ik niet begrijp waarom ze dat zo graag willen.
    Hup Jorrit!

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Begrijp ik goed dat jij alleen tegen bent vanwege het geloof en inkomsten voor de club?
    Voor 70% schat ik. De overige 30% komt voort uit het feit dat zondagclubs nul ambiance hebben. Lekker hoor met RBB naar EVV in Limburg of naar Blauw Geel of AFC. Bah. Nee, bedankt. Geef mij dan maar Harkemase Boys uit of Hoek uit.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten