Pagina 234 van de 420 EersteEerste ... 134184224232233234235236244284334 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.331 tot 2.340 van de 4199

Onderwerp: De piramide

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5845227
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Unregistrere, kan jij mij dan wellicht objectief uitleggen dat als er gemixed wordt, ASWH gewoon op zaterdag kan blijven thuisspelen, waarschijnlijk zeker de helft van de uitwedstrijden ook, en er enkele uitwedstrijden op zondag zouden bijzitten, en de spelers en staf er geen problemen mee hebben, waarom die oudjes er dan tegen zijn? Dan is het toch gewoon religie? Of ben ik dan gek.
    Nee, dat zie je wel goed, denk ik. Bij de oudere leden zal het inderdaad nog voortkomen uit religie / principe, mogelijk ook deels uit het automatisme dat JMD schetst. En die oudere leden zijn altijd in de meerderheid bij ledenvergaderingen... Maar daarom denk ik juist ook dat het zo moeilijk is. Als het zelfs bij ons al speelt, dan is dat bij verenigingen waar religie een grotere rol speelt nog vele malen erger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Keulen en Aken zijn uiteraard ook niet op 1 dag gebouwd, zoiets moet dan ook geleidelijk gaan. Veel meer nog dan in het betaalde voetbal zijn jullie afhankelijk van de vrijwilligers. Er zal ook echt niemand gaan zeggen dat er plotseling op zondag thuisduels gespeeld moeten worden.

Het gaat er enkel om dat sporadisch een uitduel plaatsvind op zaterdagavond in plaats van zaterdagmiddag. Dan kun je over een aantal jaar, als de clubs aan elkaar gewend zijn en de opzet van de competities fatsoenlijk evalueren en waar nodig bijgeschaafd worden.

Zou dat bij ASWH echt een probleem zijn?
    Met spelen op zaterdagavond zal er geen probleem zijn, lijkt mij. Onze voorzitter riep van de week nog op de website dat hij hoopt dat we wellicht op termijn naar de tweede divisie gaan, dus dan ontkom je er al niet aan dat er ook op de zaterdagavond gespeeld zal worden. Vooral bij uitduels is dat geen ramp, denk ik, want dan gaan de supporters die daar geen zin in hebben gewoon niet mee.

Ik voorzie dus alleen wel een probleem als het mixen wordt doorgevoerd zoals hier her en der wordt gesteld, dus met verplicht op zondag spelen tegen zondagclubs.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 27-12-17 om 14:47.

Ik heb het wel gehad met deze onzinnige discussie. Ik ben benieuwd wat de clubs ervan vinden. Uiteindelijk bepalen de clubs de toekomst en niet een paar mensen vanaf de zijlijn.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Als je het even niet meer weet gebruik je de term 'drogreden'... Dat gaat opvallen...

Alsof jij dat wel doet... We hebben zat argumenten aangedragen waarom er gemixt zou moeten worden, maar die counter je niet met tegenargumenten, maar met termen als 'drogreden' e.d.

Volgens mij heb ik die woorden de laatste dagen totaal niet gebruikt. Heb dat 2 weken terug idd 2x laten vallen, maar daarna niet meer.

En verder stond er nog een vraag voor je open. Waarom beantwoord je die niet? (waarom je wel TV mag kijken en internetten op zondag, maar niet voetballen of voetbal kijken, terwijl dat laatste ook gewoon ontspanning is)
    Wat een miezierig en triest mannetje ben je. Die discussie gaan we hier niet weer voeren. Bel een dominee op, ofzo. Als je wilt, geef ik je mijn mobiele nummer, dan praten we verder. Voor jou stonden er nog ook een heel aantal vragen open, JMD. Zie de laatste vijftig pagina's. Daar ben je ook niet op ingegaan. En je wil me hier op een geloof pakken. Hoe in en in triest.

De argumenten die je als 'zondagfan' geeft, heb ik allang en breed ontkracht. Zie een heel aantal pagina's terug. En een aantal waren inderdaad drogredenen. Als jij nu bij mijn argumenten aangeeft wat er niet klopt, dan kijken we verder.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Ik heb het wel gehad met deze onzinnige discussie. Ik ben benieuwd wat de clubs ervan vinden. Uiteindelijk bepalen de clubs de toekomst en niet een paar mensen vanaf de zijlijn.
    Hosternokke.

Dan ga je lekker weg. Daaaaag!

Kun je zelf wel bepalen wat jij doet ofzo? Sjongejonge.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Nee, dat zie je wel goed, denk ik. Bij de oudere leden zal het inderdaad nog voortkomen uit religie / principe. En die zijn altijd in de meerderheid bij ledenvergaderingen... Maar daarom denk ik juist ook dat het zo moeilijk is. Als het zelfs bij ons al speelt, dan is dat bij verenigingen waar religie een grotere rol speelt nog vele malen erger.
    Dank, ben het met je eens dat zolang het zo georganiseerd als het nu is, dus met ledenvergaderingen die beslissen, dan zal het vanuit de clubs niet snel gebeuren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Clubs moeten niet bepalen, want gezeik zal er toch altijd zijn. De KNVB moet hier gaan bepalen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Als jij nu bij mijn argumenten aangeeft wat er niet klopt, dan kijken we verder.
    Dat doen we, met een aantal mensen, al tientallen pagina's lang in dit topic maar je negeert dat gewoon. Of je maakt het persoonlijk.

Niels5596
    Guest
    Dank, ben het met je eens dat zolang het zo georganiseerd als het nu is, dus met ledenvergaderingen die beslissen, dan zal het vanuit de clubs niet snel gebeuren.
    Juist en proberen die andere forumleden dat hier nu ook eens in te zien. Ongeacht of je nu tegen of voor een geloof bent. Dan blijft een scheiding over. Het gaat toch lekker om het feit dat je op zaterdag of zondag kunt ballen wanneer het jou het beste uitkomt. Nou, voor mij is dat de zaterdag, voor jullie de zondag. Altijd al zo geweest.

Dat doen we, met een aantal mensen, al tientallen pagina's lang in dit topic maar je negeert dat gewoon. Of je maakt het persoonlijk.
    Precies. En hij kan dus ook niet zeggen waarom je op zondag wel mag internetten of TV kijken, maar niet voetbal op het veld mag kijken...

Niels5596
    Guest
    Nee, hoor.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten