Pagina 212 van de 288 EersteEerste ... 112162202210211212213214222262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.111 tot 2.120 van de 2871

Onderwerp: De piramide

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Ik vind het wel heel vervelend dat iedereen Niels met feiten, oplossingen en logica bestookt. Kap daar mee.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Ja, sorry hoor. Maar logischer dan dit kan gewoon niet. Gaat nu een beetje op doordrammerij (wat een mooi zelfbedacht woord) van seculiere, extreem progressieve lui lijken. Niet meer serieus te nemen.
    Dat uitgerekend jij anderen van doordrammerij beschuldigd is toch wel heel erg mooi...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Dat weet ik. En toch doen ze het.
    In Staphorst gebeurt wel meer wat niet mag . Maar of Staphorst voor een gemixte indeling is kan ik niet beoordelen, wel dat zij de afstanden en kosten niet prettig vinden. Ook daar discussies over eventueel promoveren wat een groot gedeelte van de achterban niet ziet zitten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    In Staphorst gebeurt wel meer wat niet mag . Maar of Staphorst voor een gemixte indeling is kan ik niet beoordelen, wel dat zij de afstanden en kosten niet prettig vinden. Ook daar discussies over eventueel promoveren wat een groot gedeelte van de achterban niet ziet zitten.
    Leer mij Staphorst kennen. Als het voor de gemeente is, doen de ouderen hun duitje in het zakje, als het aan de jeugd ligt, doen ze het op de dijk of aan het spoor.
    Hup Jorrit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Kleine aanvulling over Staphorst . De jongens van de zwarte kousenkerk mogen helemaal niet aan wedstrijdsport doen.
    Niels mag op zondag helemaal niet internetten, doet-ie nu ook.

Ben heel benieuwd of het plan van MSC over de gemixte hoofdklasse serieuze kans van slagen heeft. Voor noord en oost zou het geweldig zijn. De rest van Nederland daar heb ik mijn twijfels bij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels5596 Bekijk Berichten
    Nou en? Die spelers voetballen ook voor de ambiance hoor. Bij VVIJV voetballen is toch veel mooier dan bij FC Oss? En dan heb je bepaalde wedstrijden waar geen 1500 man op afkomt, maar 800 door een wedstrijd op zondag. Echt voor iedereen een verbetering, maar niet heus.

Een mix is alleen voor zondag een verbetering, voor zaterdag niet.
    Al die spelers die bij de koop clubs zitten , zitten daar niet om de ambiance of omdat ze de club zo mooi vinden maar omdat ze daar kruiwagens vol met geld kunnen verdienen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Prima aanvulling. Dus door de politiek gedwongen. Ik begrijp de FIFA wel.
    Politiek mag zich niet inmengen met de voetbal. Er zijn landen voor minder gestraft.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Politiek mag zich niet inmengen met de voetbal. Er zijn landen voor minder gestraft.
    Maar in Staphorst bepaald de gemeente of er op zondag gebruik gemaakt wordt van de sportvelden . Dus ook hier bepaald de politiek.

Niels5596
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Je wilt een club die op zondag wil spelen wel verplichten om op zaterdag te spelen, maar als een zaterdagploeg verplicht op zondag moet spelen is Holland in nood. Dan ben je dus inderdaad gewoon een hypocriete lul. Dat jij wat traag van begrip bent, kan ik niks doen. Jij overigens ook niet hoor, aangezien je pas net van het VWO afkomt.
    Haha, gekkie, grapjas. Let even op je woorden brutale snotneus. Traag van begrip? Ik? Dan ben jij blijkbaar nog trager. Ik zal het dan nog even uitleggen...

Als de zondagkampioen in het jaar erna de kampioen levert, dan komt Spakenburg in theorie in de Zondagtopklasse. Maar laat nu net die profclub (laten we zeggen FC Volendam weer) in de zaterdagafdeling spelen. Dan wisselt Volendam met Spakenburg. In Volendam maakt hen dat geen malle moer uit en in Spakenburg wil men alleen op zaterdag.

Ga geen problemen creëren in mijn mooie voorstel die er niet zijn. Die "discussietruc" ken ik ook al wel.

O ja, over jouw woorden van hypocriete lul. Het is Kerst, even dimmen. "Ik [zelf] was mijn handen in onschuld."

Och jee, nee toch, dat is een tekst voor Goede Vrijdag...
    Laatst gewijzigd door Niels5596; 26-12-17 om 08:34.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten