Pagina 1 van de 16 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 153

Onderwerp: Niet om aan te horen

Niet om aan te horen

De allerslechtste muziek kunnen jullie hier kwijt. Van Tros Muziek tot zanger Rinus

Ik begin met de meest verschrikkelijke artiest die we in de afgelopen jaren naar het songfestifal hebben gestuurd. Zelfs Trijntje Oosterhuis is er niks bij.

Misschien ligt het aan mij maar wat is de reden dat dit nummer een hit is?

Kenny B is de 'Marco Borsato van Suriname' en duikt sinds zijn introductie in DWDD in iedere show op televisie en radio (3FM) op. Dus we moeten zijn nummers wel leuk gaan vinden of we het nou willen of niet.

Dat zal dan wel een guilty pleasure van me zijn.

Ik vind het wel een leuke melodie, maar verder houdt het ook wel op.

Het is een nummertje wat blijft hangen. Komt ook gewoon in de top 2000 dit jaar.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1137873
    Ik hoorde vorige week nog een paar F-pupillen op een aangrenzend trainingsveld keihard 'Praat Nederlands met me' zingen. Dan weet je dat het een goed nummer is.

Het is gewoon een leuk relaxed nummer, geen enkele pretentie en blijft hangen. Ik versta de helft niet van wat hij mompelt maar ik dein altijd mee als het op de radio is.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1137873
    Ik versta nooit die derde naam als hij zingt dat ze 'een mix is van Doutzen, .... en Anouk'. Lijkt Edsilia, maar zou ik ook niet heel logisch vinden.

ja is inderdaad Edsilia.

Alleen ik heb liever dat hij inderdaad gewoon ABN zou zingen voor me

Forum Rechten