Pagina 2 van de 549 EersteEerste 12341252102502 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 5489

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Tegen die tijd is het basisinkomen toch al lang ingevoerd? Gewoon zorgen dat je huis vrij is, dan is er niks aan de hand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Tegen die tijd is het basisinkomen toch al lang ingevoerd? Gewoon zorgen dat je huis vrij is, dan is er niks aan de hand.
    Als de meeste huizen vrij komen, dan zal de overheid daar wel geld voor willen zien.

Ik krijg vandaag een aanbod van een bedrijf en kan ik kiezen wel of niet de werknemersafdracht te voldoen. Jullie adviseren dit dan niet te doen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    Ik krijg vandaag een aanbod van een bedrijf en kan ik kiezen wel of niet de werknemersafdracht te voldoen. Jullie adviseren dit dan niet te doen?

Je bedoelt dat je kan kiezen of je pensioen op wilt bouwen ?

Ik zou er gelijk voor kiezen om dat geld 'zelf' weg te zetten tot je 65ste . ( maar ik ben hier echt een leek in maar ik zou op 100% die gok wagen en het geld goed overwogen door een beleggingsfonds laten groeien)

Pensioen is echt een aflopende zaak. Reken maar eens uit wat je aan pensioen elke maand moet afdragen en als je dat bedrag zelf wegzet met bv een rendement van 5% per jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Reken maar eens uit wat je aan pensioen elke maand moet afdragen en als je dat bedrag zelf wegzet met bv een rendement van 5% per jaar.
    Maar maak dan ook een sommetje met een negatief rendement. Dat je eigen geld mooi op is als je met pensioen gaat. Want dat kan natuurlijk ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Söze Bekijk Berichten
    Maar maak dan ook een sommetje met een negatief rendement. Dat je eigen geld mooi op is als je met pensioen gaat. Want dat kan natuurlijk ook.
    Over een periode van 20 tot 30 jaar kun je de negatieve jaren er over het algemeen wel uithalen. ( let wel moet je het niet zelf beleggen maar het laten doen)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Je bedoelt dat je kan kiezen of je pensioen op wilt bouwen ?

Ik zou er gelijk voor kiezen om dat geld 'zelf' weg te zetten tot je 65ste . ( maar ik ben hier echt een leek in maar ik zou op 100% die gok wagen en het geld goed overwogen door een beleggingsfonds laten groeien)

Pensioen is echt een aflopende zaak. Reken maar eens uit wat je aan pensioen elke maand moet afdragen en als je dat bedrag zelf wegzet met bv een rendement van 5% per jaar.
    Ja ik kan kiezen of ik het eigen gedeelte wil opbouwen. Het werkgeversdeel is sowieso verplicht.

Goh, de gemeenten kunnen jeugdzorg niet aan en het is een chaos. Wat een domme beslissing was dat van het Rijk. De bijdrage terugschroeven, maar wel meer taken decentraliseren.

Is dat echt zo of heeft een van de vele verwarde mensen die er tegenwoordig zijn dat gezegd?

Dat is echt zo. Gemeenten krijgen allemaal taken erbij waar ze geen verstand van hebben. Maar goed, de echte problemen dienen zich natuurlijk al maanden aan.

Forum Rechten