Pagina 549 van de 549 EersteEerste ... 49449499539547548549
Resultaten 5.481 tot 5.489 van de 5489

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Sommige hadden een veelvoud aan bedden besteld. Lijkt mij dat de rechter in dit geval gaat oordelen dat het de gemiddelde geïnformeerde consument duidelijk moest zijn dat deze prijs niet kon kloppen. In dat geval krijgt Leen Bakker gelijk. Ik hoop wel dat Leen Bakker niet op een of andere manier gaat schikken, maar dat dat treurige volk ook nog advocaatkosten gaat maken. Al zal het wel no cure no pay zijn.
    Die kopers hebben bewust de boel geflest want je weet dat het niet klopt en toch maak je er gebruik van. Ik zeg stokslagen en schadevergoeding betalen aan LeenBakker.
    Je hoeft hier niet te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janssen Bekijk Berichten
    Die kopers hebben bewust de boel geflest want je weet dat het niet klopt en toch maak je er gebruik van. Ik zeg stokslagen en schadevergoeding betalen aan LeenBakker.
    Softie.

Afgelopen week bij Jinek werd er ook over gepraat en daar zat iemand /advocaat/marketing deskundige /of wat dan ook. ( ik viel er net te laat in)

En die zei dat de klagers nog wel een kans maakten omdat LB veel vaker met de prijzen aan het stunten was , in de hoop dat je iets goedkoops daar weg haalt dat je dan gelijk de rest er ook bij koopt zoals beddengoed e.d.

Daarnaast kregen de kopers 40% korting als ze een alternatief zouden kiezen. En wat voor foto stuurde LB mee. Hetzelfde ledikantje met de prijs 24 euro en dat daar dan 40% korting op zou zitten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Afgelopen week bij Jinek werd er ook over gepraat en daar zat iemand /advocaat/marketing deskundige /of wat dan ook. ( ik viel er net te laat in)

En die zei dat de klagers nog wel een kans maakten omdat LB veel vaker met de prijzen aan het stunten was , in de hoop dat je iets goedkoops daar weg haalt dat je dan gelijk de rest er ook bij koopt zoals beddengoed e.d.

Daarnaast kregen de kopers 40% korting als ze een alternatief zouden kiezen. En wat voor foto stuurde LB mee. Hetzelfde ledikantje met de prijs 24 euro en dat daar dan 40% korting op zou zitten.
    Helemaal kansloos zijn ze ook zeker niet. Ik vraag mij wel af of de rechter nog onderscheid maakt tussen iemand die twee kinderen heeft en twee van die bedden koopt of degene zonder kinderen en die er twintig koopt en op marktplaats knalt.

Ach ja via errorfares kom je af en toe ook tickets tegen Amsterdam-Dominicaanse Republiek voor €18,76. Dan weet je ook wel dat het niet klopt maar toch maak je er gebruik van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Ach ja via errorfares kom je af en toe ook tickets tegen Amsterdam-Dominicaanse Republiek voor €18,76. Dan weet je ook wel dat het niet klopt maar toch maak je er gebruik van.
    Hoe vaak ben jij al op de DR geweest ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marinos Bekijk Berichten
    Zeker doen, maar als de deal dan toch niet doorgaat schouders ophalen en doorlopen. Daarnaast zijn vliegtickets niet vrij overdraagbaar en heeft in het Leen Bakker geval een flink aantal het gekocht voor de handel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Hoe vaak ben jij al op de DR geweest ?
    1x

Binnenlands nieuws

De advocaat lijkt een enorme aandachtshoer te zijn die wellicht geen gedupeerde vertegenwoordigt: http://daskapital.nl/2017/08/de_hoog..._van_leen.html

Forum Rechten