Pagina 354 van de 549 EersteEerste ... 254304344352353354355356364404454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 3.531 tot 3.540 van de 5489

Onderwerp: Binnenlands nieuws

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nee, maar hij is toch blijkbaar een semi bn' er die zo'n jankbrief moet posten. Dat wijf affikken tot haar knieeen en er een horde geitenneukers op af sturen. Dat zal haar leren.
    Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo´n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn´er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.

Sowieso hoeven privézaken nooit in het nieuws te komen, die lees je maar in de weekend of privé

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Ik kan mij best die frustratie van hem voorstellen, met zo´n brief erbij. Snap alleen niet dat de media die brief zo massaal oppikken van een semi bn´er. Is het nieuws dat het de headlines moet halen bij telegraaf, NOS, etc.
    En dan plemp je het maar op internet. Dan ben je zelf nog een grotere kuthoer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    En dan plemp je het maar op internet. Dan ben je zelf nog een grotere kuthoer.
    Dat is heel makkelijk tegenwoordig. Dus in een boze bui wel ja. Geen idee of ik het zou doen overigens.

En laat hem voorlezen in je ochtendshow.

Vooral de lul die hem voorleest. Van hem mag je nog enige helderheid van geest verwachten. Dat ie aangeeft dat hij de ochtendshow niet als uitlaatklep van zijn relatie issues laat dienen.

Onmiddellijk ontslaan die gast.

Het had wel leuk geweest als die tweeling was van zijn radio-compagnon Wietze. Dan had je pas een interessant radio-programma gekregen.

Kan er iemand een link plaatsen, want waar gaat dit in hemelsnaam over?
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Kan er iemand een link plaatsen, want waar gaat dit in hemelsnaam over?
    http://qooqle.nl/?q=emotionele+brief+mattie&l=1 graag gedaan.
    Hebben we voor deze ongein niet het boulevard topic?

Forum Rechten