Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223
Resultaten 221 tot 230 van de 230

Onderwerp: HHC Hardenberg

Idd krijgen die jankerds toch hun zin.

https://www.hhc-hardenberg.nl/hhctvs/6/hhctv

Hier de samenvatting van HFC - HHC van afgelopen zaterdag.
    De eerste goal vind ik een aardig voorbeeld van het samenspel van van der Leij en van Benthem , waar ik het enkele dagen geleden over had.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Ik denk het wel, want om 14.30 uur is het erg druk op de velden met de jeugd en zo en bovendien is dat voor HSC '21 dan wel een erg ongewone tijd, terwijl HHC juist gewend is rond die tijd te spelen.
    En je moet ze natuurlijk ook niet teveel tegemoet komen.
    Er wordt immers al op zaterdag gevoetbald.
    Kan toch gewoon op zondag?

Het is definitief, dat Sargon Gouriye bij HHC blijft.
    Tot het einde van zijn carrière, zoals Sargon zelf zegt.
    Hij gaat ook TC 3 doen en gaat bij de jeugd van HHC iets doen .

Helaas gaat Tiemen van Hezel de club verlaten.
    Hij is onlangs afgestudeerd aan de universiteit en denkt een baan te vinden in de randstad ( hij ook al....)

Maar voor die tijd wil hij een rondreis van 4 maanden maken door midden en zuid Amerika.
    van Hezel denkt dat hij de club en de hechte spelersgroep zal gaan missen.
    En wij hem.

Die zal daarna wel naar AFC gaan. Old boys netwerk in zit je gelijk goed met je uni opleiding.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Het is definitief, dat Sargon Gouriye bij HHC blijft.
    Draaikont

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5990462
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Die zal daarna wel naar AFC gaan. Old boys netwerk in zit je gelijk goed met je uni opleiding.
    Die kans is wel groot. Of hij moet Ajax-fan zijn, dan is Ajax amateurs ook een optie. Krijgt-ie namelijk een seizoenkaart.

Tiemen van Hezel werd gisteren uitgeroepen tot " man of the match ".
    Dat het zijn laatste thuiswedstrijd was voor HHC, zal hier niet vreemd aan zijn.
    Niet dat van Hezel slecht speelde, maar er waren ook wel anderen die die titel gisteren verdienden.
    Na afloop van de wedstrijd kreeg van Hezel nog een mooi eerbetoon van de supporters.

https://www.hhc-hardenberg.nl/hhctvs/6/hhctv

Interview met trainer Gert Jan Karsten van HHC direct na afloop van TEC - HHC .
    Hij heeft duidelijk de smoor in dat zijn ploeg slecht speelde en bijna de derde plek nog verspeelde.
    Dat overheerst, hoewel hij natuurlijk ook ziet dat HHC uiteindelijk al met al een fantastisch seizoen heeft gedraaid .
    Soms krijg ik het idee, dat Karsten wat aan overacting doet, maar dat hij de smoor in heeft over de prestatie in Tiel vind ik prima .

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5990462
    Ze hadden inderdaad enig geluk dat ze nog derde werden, omdat de scheidsrechter er een potje van maakte bij Barendrecht - IJsselmeervogels. Die keurde op advies van de assistent de 2-2 goed, terwijl de bal niet over de lijn was geweest. Anders was Barendrecht derde.

Forum Rechten