Pagina 3 van de 482 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 4819

Onderwerp: Binnenlandse politiek

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Hier alleen maar positieve verhalen over hem. Komt ook nog bij dat hij een fabriek in Born heeft gered. Ik heb nog nooit iemand negatief over VDL gehoord. Misschien is in jou mensengroep anders.
    Dat kan natuurlijk. Ik heb het iets te vaak gehoord om toevallig te kunnen zijn. De man neemt slechtlopende bedrijven over en maakt ze winstgevend. Dat gaat meestal niet zachtzinnig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Söze Bekijk Berichten
    Dat kan natuurlijk. Ik heb het iets te vaak gehoord om toevallig te kunnen zijn. De man neemt slechtlopende bedrijven over en maakt ze winstgevend. Dat gaat meestal niet zachtzinnig.
    Het is soms noodzakelijk.

Nee, er zal inderdaad niet met bakjes koffie winst gemaakt worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Nee, er zal inderdaad niet met bakjes koffie winst gemaakt worden.
    De PVDA methode is dat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    De PVDA methode is dat.

Nee dat is de Guus Hiddink methode.
    De PvdA heeft de thee methode.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Goh wat raar dat de werknemers daar zo negatief denken over die boze meneer die de boel even recht zet... Weten ze ook wat in in de meeste gevallen de reden is dat het slecht liep?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shayman Bekijk Berichten
    Goh wat raar dat de werknemers daar zo negatief denken over die boze meneer die de boel even recht zet... Weten ze ook wat in in de meeste gevallen de reden is dat het slecht liep?
    Ik zeg toch niet dat ik het raar vind. Ik weet wat er ongeveer komt kijken om een slechtlopend bedrijf om te turnen.

Ik gaf slechts een andere kijk op de veronderstelde fijne werkgever.

Nou ja ik kan me voorstellen dat je als werknemer niet blij bent met zo'n kerel als je loon en vakantiedagen moet inleveren of nog erger dat je je baan verliest.

Ik zeg toch niet dat ik het raar vind. Ik weet wat er ongeveer komt kijken om een slechtlopend bedrijf om te turnen.

Ik gaf slechts een andere kijk op de veronderstelde fijne werkgever.
    Ik vind een werkgever die zorgt dat de toko niet naar de bliksem gaat meestal wel een fijne werkgever.

Forum Rechten