Announcement

Collapse
No announcement yet.

WK 2018 -NIEUWSTOPIC

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kralinger
    replied
    Mensen, Poetin zei dat er niks aan de hand is met doping in Rusland, dus laten we ons niet druk maken!

Leave a comment:

• erka
    replied
    Wat weer een enorme verrassing.

Leave a comment:

• Mario
    replied
    De Russen kennende, zal de hele ploeg wel aan de doping hebben gezeten.

Leave a comment:

• Batigoal
    replied
    Rusland-ster Denis Cheryshev heeft tijdens het WK aan de groeihormonen gezeten. Volgens zijn vader om het herstel van zijn blessure voor het toernooi te bevorderen, maar dit is niet van te voren gemeld aan het WADA.

Leave a comment:

• SanMark.
    replied
    Originally posted by JFK View Post
    WK 82 was echt echt wel spektakel hoor. Eder, Zico, Socrates, Falcao, de Sovjet-Unie, West-Duitsland tegen Frankrijk in de halve finale. Polen dat toen erg goed was. Frankrijk met dat super middenveld.
    Frankrijk heeft nu ook een zeer goed team. Alleen wat ze laten zien is niet echt het kijken waard.

Leave a comment:

• erka
    replied
    Weet ik niet. Ik denk dat die ploegen makkelijk Zwitserland en Zweden van de mat hadden geveegd.

Leave a comment:

• JFK
    replied
    Originally posted by Maasveld View Post
    Je moet het ook in de tijdsgeest zien denk ik. Het voetbal is tegenwoordig totaal anders dan pakweg 30 jaar geleden.
    Daar heb je gelijk in.

Originally posted by Janssen View Post
    Dat soort ploegen zouden nu waarschijnlijk volledig afgezeikt worden door een land als Zwitserland.
    Weet ik niet. Ik denk dat die ploegen makkelijk Zwitserland en Zweden van de mat hadden geveegd.

Leave a comment:

• Janssen
    replied
    WK 82 was echt echt wel spektakel hoor. Eder, Zico, Socrates, Falcao, de Sovjet-Unie, West-Duitsland tegen Frankrijk in de halve finale. Polen dat toen erg goed was. Frankrijk met dat super middenveld.
    Dat soort ploegen zouden nu waarschijnlijk volledig afgezeikt worden door een land als Zwitserland.

Leave a comment:

• erka
    replied

Leave a comment:

• Maasveld
    replied
    Je moet het ook in de tijdsgeest zien denk ik. Het voetbal is tegenwoordig totaal anders dan pakweg 30 jaar geleden.

Leave a comment:

• JFK
    replied
    Originally posted by erka View Post
    Ik vrees het ook inderdaad...

Leave a comment:

• JFK
    replied

Leave a comment:

• erka
    replied
    Ik vrees het ook inderdaad...

Leave a comment:

• ALenstra
    replied
    Ik vind het lastig te zeggen welk WK er voor mij bovenuit steekt. Uiteraard zijn de WK's waarin Oranje goed presteerde de eerste waar je aan denkt. Zelf heb ik ook iets met 2006 omdat dit het enige WK voor mij was waarin ik zelf wedstrijden heb bezocht.

Leave a comment:

• Janssen
    replied
    1998 was erg goed inderdaad. 1994 vond ik ook niet verkeerd met de Zweden, Bulgaren, Roemenen en Nigerianen die toen leuk speelden.

Leave a comment:

Working...
X