Announcement

Collapse
No announcement yet.

SatÚkroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2019/20

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

13 voor 13 tegen, dat is niet echt lucky Ajax.

Comment

Maar wel een mooie onderkant van de ranglijst. Houden zo.

Comment

Een fijna zege van Groningen op Twente, daar kon zelfs Bax - hij is een vriend van de Groene - niets meer aan veranderen. Mijn eerste overwinning als trainer van Groningen. Hopelijk volgen er nog veel!

Comment

Terechte zege, gefeliciteerd!

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
            Een fijna zege van Groningen op Twente, daar kon zelfs Bax - hij is een vriend van de Groene - niets meer aan veranderen.
            Van harte Unregistere met deze fraaie overwinning in een duel waarin de neutrale toeschouwer de winnaar was. Alleen neutrale toeschouwers waren er echter niet.

Comment

Proficiat PES5

Duidelijk een valse start van Feyenoord dit seizoen
              Wa Haj, Wa Woj

Comment

We gaan Europa in !
                Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Gefeliciteerd Kralinger. Mijn spelers gaven niet thuis dit weekend. Dat wordt straftraining, want qua niveau lijkt het de eerste twee wedstrijden nergens op.
                  "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                    Van harte Unregistere met deze fraaie overwinning in een duel waarin de neutrale toeschouwer de winnaar was. Alleen neutrale toeschouwers waren er echter niet.
                    Dank je! We kijken al uit naar de return, hopelijk wordt dat net zo'n kraker. Maar dan wel zonder Bax hoor.

Comment

Originally posted by Susa View Post
                      Proficiat PES5

Duidelijk een valse start van Feyenoord dit seizoen
                      Dank Susa!

Gelukkig heb je nog tot en met 31-08 om je selectie te verstevigen.

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
                        Gefeliciteerd Kralinger. Mijn spelers gaven niet thuis dit weekend. Dat wordt straftraining, want qua niveau lijkt het de eerste twee wedstrijden nergens op.
                        Dank je! Ons trainingskamp is goed gegaan, vooral in de 2e helft speelden we een stuk beter dan vorige week. Wellicht is dat voor jullie ook een idee.

Comment

Zijn er al trainers die voelen dat er aan hun stoelpoten gezaagd wordt?
                          www.mijnvoetbalshirts.nl dit is de verzameling van onze zoon.

Comment

Als het zo doorgaat kun je naar PSV.

Maar daar geloof ik niet in, Magikan krijgt het wel weer op de rit.

Met Ajax naar de topschutter van de eerste twee ronden, pittig, misschien zelf ook weer eens wat meer scoren want het houdt niet over.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                              Als het zo doorgaat kun je naar PSV.

Maar daar geloof ik niet in, Magikan krijgt het wel weer op de rit.

Met Ajax naar de topschutter van de eerste twee ronden, pittig, misschien zelf ook weer eens wat meer scoren want het houdt niet over.
                              Het is in ieder geval een valse start. Mocht ik onverwacht toch degraderen, dan is willy een topvervanger

Comment

Zat juist te kijken dat er 3 clubs van de top 4 onderaan staan.
                                www.mijnvoetbalshirts.nl dit is de verzameling van onze zoon.

Comment

Working...
                                X