Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijk voetbalnieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PES5 View Post
    Zit je dan een avond op je handen? Of trek je de wifi-kabel eruit? Hoe moet ik me dat 'laten lopen' voorstellen?
    Daar niet te reageren op JMD's riedeltjes.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
      Niet steeds, ik heb het de laatste tijd steeds laten lopen, nu reageer ik er weer eens op.
      Doe ik er nog 1:
      Het gaat zeker weer slecht met pokeren?? Want je loopt gewoon te zeiken om het zeiken en dat weet je best... Blijkbaar moet je je om wat voor reden dan ook afreageren.

Comment

Originally posted by JMD View Post
        Doe ik er nog 1:
        Het gaat zeker weer slecht met pokeren?? Want je loopt gewoon te zeiken om het zeiken en dat weet je best... Blijkbaar moet je je om wat voor reden dan ook afreageren.
        Ten eerste loop ik niet te zeiken, ik zeg alleen maar dat je weer met je standaard riedeltje komt en dat ik dat de afgelopen weken al vaak heb laten lopen door daar niet op te reageren.

Grappig dat je deze teksten van mij al afreageren noemt, dat is gewoon iemand anders nalullen die hier ooit eens is over begonnen, zoals altijd een hoop 'weetjes en feitjes' maar 0,0 originaliteit van jezelf als je in een discussie komt.

Comment

Originally posted by JMD View Post
          Wat was hier dan mijn standaard riedeltje???
          (overigens heeft zo ongeveer iedereen hier (ja, jij ook SM!!!) een standaard riedeltje. Beetje flauw van je om dan steeds over die van mij te vallen.
          SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
            SanMark. een standaard riedeltje? Hoe kom je daar bij?
            Ja, geen idee eigenlijk. Zal ik ongetwijfeld van iemand anders gehoord hebben, want ik ben niet origineel schijnt het... .
            (Dat SanMark dat ook zelden is als hij weer eens begint te zeiken zeggen we er maar niet bij)

Comment

Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.
              -
              Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
              En God huilt vroom alleen
              -

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                Barcelona sprak achter de rug van Atletico met Antoine Griezman. Dat mag niet. De Spaanse bond heeft een duidelijk signaal afgegeven, door een boete van 300 euro uit te delen. Zo, dat zal ze leren.
                Mooi dat de voetbalbond daadkrachtig optreedt.

Comment

Horloge van 70.000 Euro

Fijne teamgenoten heeft Dolberg...
                  Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                    Mooi dat de voetbalbond daadkrachtig optreedt.
                    En ook mooi dat Barcelona in beroep gaat.
                    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                      Kunnen ze Frenkie nu nog wel betalen?

Comment

Oei oei, de vrouw van Wayne Rooney is een enorme internetrel begonnen met de vrouw van Jamie Vardy!

https://twitter.com/ColeenRoo/status...64136155828224

https://twitter.com/RebekahVardy/sta...71914081509376

De Engelsen hebben weer iets om van te smullen!

Comment

Mooi hoor, die Coleen is niet echt de slimste van de klas he
                          -
                          Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                          En God huilt vroom alleen
                          -

Comment

Les van mediatraining

1. Je bent publiek bezit.

Les 1 van beeing the wife of Rooney:
                            Na de Becks kun je de meeste aandacht verwachten. Let een beetje op je publieke en semi-publieke uitlatingen.
                            Ben je Blind ofzo?

Comment

Dat deed ze juist ook, door iedereen te blocken van haar Insta-stories, behalve de roddelende Rebekah!!!

De dames in betere tijden:

Comment

Rebekah

Comment

Working...
                                X