Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rugby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Reinoud View Post
    Ook wel zin in het WK dit jaar. Hopelijk gaat RTL dat weer uitzenden.
    Jammer dat het in Japan is. Tijden zullen dan niet optimaal zijn. Vorige WK was het uitstekend te volgen op RTL.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
      Jammer dat het in Japan is. Tijden zullen dan niet optimaal zijn. Vorige WK was het uitstekend te volgen op RTL.
      Volgens mij zijn de 1/2 finales enz. om 10.00 in de ochtend. Dat is dan nog best te doen.

Comment

Volgende week vrijdag 20/9 begint het WK Rugby in Japan. Openingswedstrijd is Japan-Rusland.
        Ziggo Sport zendt alle wedstrijden live uit Ik ga veel wedstrijden proberen te kijken. Dat moet kunnen omdat alle wedstrijden in de Nederlandse ochtend zijn, zo tussen 06:00 en 12:00 uur.

Eerste twee per poule gaan door naar de kwartfinale. De finale wordt gehouden in Yokohama Stadium (waar ook de WK voetbalfinale in 2002 was, en waar ook vaak de finale van het WK voor clubs is gespeeld).

Comment

Helaas dat zijn niet de tijden die ik kan zien op het weekend na.

Comment

Ah, ik ga dit wel een beetje volgen. Stukjes voordat ik naar m'n werk ga en sowieso in het weekend.

Comment

Originally posted by Reinoud View Post
              Helaas dat zijn niet de tijden die ik kan zien op het weekend na.
              Last edited by erka; 10-09-2019, 20:43.

Comment

Ik heb er wel zin in! Voor Schotland is het geen makkelijke poule, met Japan als gastland, maar het moet wel kunnen aangezien Schotland vrij goed bezig is de laatste tijd.

Comment

Ga ook zo veel mogelijk volgen! Vier jaar geleden zeer goed door RTL gebracht.

Comment

Comment

Zuid-Afrika verrassend hoog, althans dacht juist dat het helemaal niet zo goed ging met het Zuid-Afrikaanse rugby. Mijn persoonlijke favoriet is het in ieder geval!

Comment

Wat een kut tijden.

Comment

Originally posted by erka View Post
                          Volgende week vrijdag 20/9 begint het WK Rugby in Japan. Openingswedstrijd is Japan-Rusland.
                          Ziggo Sport zendt alle wedstrijden live uit Ik ga veel wedstrijden proberen te kijken. Dat moet kunnen omdat alle wedstrijden in de Nederlandse ochtend zijn, zo tussen 06:00 en 12:00 uur.

Eerste twee per poule gaan door naar de kwartfinale. De finale wordt gehouden in Yokohama Stadium (waar ook de WK voetbalfinale in 2002 was, en waar ook vaak de finale van het WK voor clubs is gespeeld).
                          Komt het niet op de onvolprezen BBC?

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                            Komt het niet op de onvolprezen BBC?
                            Nope, ITV.

Comment

WK Rugby vind ik altijd leuk vanaf de kwartfinale, daarvoor is het verschil vaak te groot tussen de nrs. 1 en 2 in de groep en de rest.

Verder is een kennis van me Nieuwzeelandse, met haar (en haar man en dochter en wat andere kennissen) heb ik de vorige WK-finale gekeken. Toen NZ de winnende try scoorde werd ze helemaal gek, zo had ik haar nog nooit gezien...

Overigens zou de finale oorspronkelijk in het Olympisch stadion (van 1964) zijn. Maar dat wordt nu verbouwd voor de Spelen van komende zomer.

Comment

Comment

Working...
                                X