Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wielrennen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mario View Post
    Ik mag aannemen dat de Tour ook niet zal doorgaan dit jaar, daar heb ik nog niets over gehoord?
    Onzin, de Tour wach op niemand.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
      Dat zou wel cool zijn!

Comment

Originally posted by Batigoal View Post

Dat zou wel cool zijn!
        Maar ook redelijk onhaalbaar lijkt me, qua planning, vergunningen, afstemming met diverse gemeenten en wegbeheerders. Maar wellicht kunnen ze een poging doen voor eind augustus bijvoorbeeld.

Comment

Goed plan inderdaad. Alleen jammer dat Utrecht dan de Vueltastart gaat mislopen.
          Overigens denk ik wel dat het lastig te organiseren is, maar het idee is erg leuk.

Comment

De ASO geeft aan dat de Tour sowieso doorgaat, desnoods zonder publiek... Ik wens ze veel succes met mensen van de weg houden...

Comment

Niet zo'n klein beetje een wereldvreemde club ook, hè.

Comment

Originally posted by de waan View Post
                Niet zo'n klein beetje een wereldvreemde club ook, hè.
                De naam past ze wat dat betreft wel.

Comment

Absoluut.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                    De ASO geeft aan dat de Tour sowieso doorgaat, desnoods zonder publiek... Ik wens ze veel succes met mensen van de weg houden...
                    De Tour wacht op niemand; knettergek die Fransen.

Comment

Bij een gewone Tour kunnen ze de weg nog niet eens fatsoenlijk vrij houden.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                        En behalve publiek heb je nog te maken een hele tour karavaan die er mee komt. Totaal wereldvreemd en onrealistisch dit.
                        Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Mario View Post

En behalve publiek heb je nog te maken een hele tour karavaan die er mee komt. Totaal wereldvreemd en onrealistisch dit.
                          Ze zouden bezig zijn met een plan om het zonder reclamekaravaan en podium enz te doen. Maar goed, dan wordt het alsnog onmogelijk.

Comment

Wat een koers. Hups Niki!

Comment

Het is nog drie maanden totdat de tour is, daarover hoeft nu toch nog niets beslist te worden.

Comment

Uiterlijk 15 mei gaan ze een beslissing nemen.
                                Last edited by Maasveld; 2 days ago.

Comment

Working...
                                X