Announcement

Collapse
No announcement yet.

Groundhopping; Tips en adviezen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Waarom via pb?

Comment

Ik heb recent berichten gelezen dat Atalanta toeristen echt uitknipt en dat tickets niet te betalen zijn. 250+ euro.

Zorg dus dat je van te voren tickets hebt, dan schijnt het wel te betalen te zijn.

Comment

Je kunt ook prima naar Milaan vliegen en met de trein ben je dan in 45 minuten in Bergamo. En ik ben gewoon naar de fanshop gegaan daar en hoefde helemaal niet fors te betalen. En een andere keer kon ik als toerist zo naar binnen en bij het veld komen en even binnen kijken. Heel gastvrij. Gewoon een paar keer Di Rono roepen en er gaan deuren open.

Comment

Bedankt voor de tips. Zal van de week eens concreter gaan kijken.

Comment

Gisteren bij een wedstrijd in de "juniors" bij mij in de buurt geweest. Coupar Angus - Luncarty, nummer laatst thuis tegen de koploper. Uitslag: 0-14.

Comment

Linkje naar de competitie?
              -
              Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
              En God huilt vroom alleen
              -

Comment

Vliegticket is geboekt, van het weekend eens de accommodatie boeken. 1 grote tegenvaller: Atalanta speelt de laatste twee thuiswedstrijden vanwege de verbouwing van hun stadion in Reggio Emilia, uitgerekend in het stadion van Sassuolo. Dat is zo'n 200 kilometer verderop. Ik ga nu de zondag dan een dagje naar Milaan met Inter-Empoli denk ik.

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                  Linkje naar de competitie?
                  De bovenste (overigens zie ik dat Luncarty 2e staat nu, niet lang geleden stonden ze nog bovenaan dus ik dacht even dat dat nog steeds zo was): http://www.scottishjuniorfa.com/sjfa....cfm?page=4129

Uitslagen van Coupar Angus dit seizoen: http://www.scottishjuniorfa.com/sjfa....cfm?page=4124

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                    Vliegticket is geboekt, van het weekend eens de accommodatie boeken. 1 grote tegenvaller: Atalanta speelt de laatste twee thuiswedstrijden vanwege de verbouwing van hun stadion in Reggio Emilia, uitgerekend in het stadion van Sassuolo. Dat is zo'n 200 kilometer verderop. Ik ga nu de zondag dan een dagje naar Milaan met Inter-Empoli denk ik.
                    Wellicht speelt die dag ook Hellas Verona een play-off voor promotie. Dat kan leuker zijn dan Inter v Empoli dat waarschijnlijk geen sportieve waarde meer heeft. Verona is ook een leukere stad dan Milaan vond ik.

Comment

Eens, paar jaar geleden in zowel Milaan als Verona (en Padua) geweest. Verona is inderdaad mooier en leuker dan Milaan. Milaan heeft de dom en een groot stadion en voor de rest alleen maar smerige lucht.

Comment

Comment

Originally posted by Joost View Post
                          Wellicht speelt die dag ook Hellas Verona een play-off voor promotie. Dat kan leuker zijn dan Inter v Empoli dat waarschijnlijk geen sportieve waarde meer heeft. Verona is ook een leukere stad dan Milaan vond ik.
                          Originally posted by erka View Post
                          Eens, paar jaar geleden in zowel Milaan als Verona (en Padua) geweest. Verona is inderdaad mooier en leuker dan Milaan. Milaan heeft de dom en een groot stadion en voor de rest alleen maar smerige lucht.
                          Bedankt voor de tips. Verona gaat 'm helaas niet worden, die spelen uit in Pescara.

Ik was er al helemaal vanuit gegaan dat het Inter-Empoli zou gaan worden, maar nu zie ik dat Torino-Lazio om 15.00 uur is (Inter-Empoli om 21.00 uur). Nu twijfel ik tussen:

1. Inter-Empoli + sightseeing
                          2. Torino-Lazio + sightseeing
                          3. Beide alleen de wedstrijd

Milaan ben ik al eens geweest toen ik een jaar of 14 was, vond het inderdaad niet zo heel fantastisch. Er staat bij Inter-Empoli echter wel nog iets op het spel, in tegenstelling tot Torino-Lazio.

Comment

Comment

Ik vind Turijn absoluut mooier dan Milaan. Bergamo is sowieso een must see.

Ik zou lekker naar Grande Torino gaan voor het voetbal en Turijn gaan bekijken en Bergamo gaan bezichtigen. Vooral de oude stad is grandioos.

Comment

Ik heb ook besloten om er een dagje Turijn van te maken. Ik hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen, de voorspellingen zijn erbarmelijk.

Comment

Working...
                                X