Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coronavirus 2

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hankie View Post

Zal wel aanbesteed moeten worden
    Europees!

Comment

Gisteren gingen Sylla Sow, Patrick Joosten, Noni Madueke en nog wat PSV jeugdspelers uit Nijmegen een beetje ballen op één van de Cruyffcourts hier in Nijmegen....

Ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat verlopen is....

Niet echt handig allemaal....
      Wa Haj, Wa Woj

Comment

Originally posted by Susa View Post
        Gisteren gingen Sylla Sow, Patrick Joosten, Noni Madueke en nog wat PSV jeugdspelers uit Nijmegen een beetje ballen op één van de Cruyffcourts hier in Nijmegen....

Ik neem aan dat ze dik gewonnen hebben en toen ruzie kregen met de tegenstander.

Comment

Originally posted by gevegt View Post

Ik neem aan dat ze dik gewonnen hebben en toen ruzie kregen met de tegenstander.
          Zeker geen ruzies

Maar het werd wel een beetje te druk daar op dat veldje........

#Arme voetballers
          Wa Haj, Wa Woj

Comment

Ik vraag me weleens af....

Zijn die taaie Aziaten gewoon niet beter bestand tegen zo'n virus.......als wij blanke Europeanen ?
            Wa Haj, Wa Woj

Comment

Ik vraag me weleens af....

Zijn die taaie Aziaten gewoon niet beter bestand tegen zo'n virus.......als wij blanke Europeanen ?
              Dat lijkt me sterk, wij blanken zijn immers het overheersende ras.

Comment

Ik verbaasde me vandaag dat markten nog gewoon mogen. In Noord- en Midden-Limburg hebben de veiligheidsregio's deze inmiddels verboden, in Zuid-Limburg (nog) niet.

Comment

Dat is idd erg vreemd. Net als dat de kledingwinkels, kappers en alle andere niet noodzakelijke winkels nog geopend zijn. Mensen zien het gewoon nog niet in. Ik heb gisteren bij mijn manager aangegeven dat ik tijdelijk nog maar op 2 locaties wil werken. Beetje vreemd dat ik mijn kinderen de komende tijd niet naar mijn ouders breng maar wel op 10 verschillende locaties kom te werken.

Comment

https://decorrespondent.nl/11051/vir...02352-a0fedac2

Comment

De koning gaat vanavond het land toespreken, 19 uur.

Comment

Goed stuk.

Comment

Op de Mullerpier in Rdam heb je 4 veldjes naast elkaar staan( zaalvoetbalformaat) plus een basketbalplein. Dagelijks gewoon tjokvol. Serieus. Daarnaast is er plek voor de kermis, die kunnen ze nu net zo goed binnenhalen ook.

Ik mis nu wel mn sportschooltje hoor.
                          My girl's insaaane but it's all right

Comment

106 doden tot nu toe en meer dan 1000 geregistreerde besmettingen in Brabant
                            Nederland zit nu op bijna 3000 geregistreerde gevallen. In praktijk zal het 10 keer zoveel zijn.

Comment

De Belgen sluiten de grens 'kom niet naar België', wellicht hadden ze een week geleden kunnen zeggen om niet naar Nederland te gaan...
                              Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Allemachtig, wat een stichtelijk geneuzel van Dominee Willem.

Comment

Working...
                                X