Announcement

Collapse
No announcement yet.

Binnenlands nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

https://amp.nos.nl/artikel/2318636-j...mpression=true

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
      En anders bieden we ze een cursus aan . Om ze te motiveren om weg te gaan a 8k p.p.

ach wat vreemd dat Baudet en Wilders steeds meer stemmen krijgen. Het moeten er nog veel meer worden. Tenminste nog wat mensen die het voor de Nederlanders opneemt.
      In elke peiling staat de PVV op verlies...

Comment

Originally posted by Maasveld View Post

Klopt, maar als je PVV/FVD samen neemt dan staan ze flink op winst, en dat is waar SM het over heeft.

Gisteren vond Herman Koch het bij Jinek nodig om te zeggen dat hij 'Baudet een wandeling langs een snelweg gunt'. Dat is hetzelfde type mens dat boos wordt als een poster met Klaver wordt 'bekogeld' tijdens het carbidschieten. Vraag me altijd af wat zo'n Koch nou wil met zo'n opmerking. Het aantal kiezers dat op Baudet/Wilders stemt neemt hierdoor eerder toe dan af. Dat blijkt wel uit de afgelopen jaren.

Comment

Wat JMD zegt.

Plus hoe betrouwbaar zijn de peilingen ?

Comment

Originally posted by JMD View Post
            .

Gisteren vond Herman Koch het bij Jinek nodig om te zeggen dat hij 'Baudet een wandeling langs een snelweg gunt'. Dat is hetzelfde type mens dat boos wordt als een poster met Klaver wordt 'bekogeld' tijdens het carbidschieten. Vraag me altijd af wat zo'n Koch nou wil met zo'n opmerking. Het aantal kiezers dat op Baudet/Wilders stemt neemt hierdoor eerder toe dan af. Dat blijkt wel uit de afgelopen jaren.
            Daar kan ik mij dus totaal niet druk overmaken. Iedereen heeft veel te lange tenen tegenwoordig.

En of je zoals vroeger een foto op een dartbord plaatste of een poster beschiet met een carbidbus. Til er niet te zwaar aan het word dan weer zoveel groter gemaakt dan dat het is.

Idem met Koch.

Comment

Poeh Poeh, wat een dramatische opmerking zeg. Waar hebben we het in godsnaam over.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
                Poeh Poeh, wat een dramatische opmerking zeg. Waar hebben we het in godsnaam over.
                Inderdaad.

Comment

Ik neem aan dat Nico Dijkshoorn er al een column aan heeft gewijd?

Comment

Ik neem aan dat Nico Dijkshoorn er al een column aan heeft gewijd?
                    Nee, die was druk bezig Overmars en Van der Sar te bashen.

Ik vraag me bij dat soort opmerkingen als van Koch overigens vooral af waarom je in hemelsnaam zo'n opmerking maakt. Wat is het nut er van? Wat denk je ermee te bereiken? (Overigens precies hetzelfde met zo'n carbidschietactie op Klaver.)

Comment

Ik vraag me bij dat soort opmerkingen als van Koch overigens vooral af waarom je in hemelsnaam zo'n opmerking maakt
                      Aangeven wat een eng en naar mannetje hij Baudet vindt.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                        Aangeven wat een eng en naar mannetje hij Baudet vindt.
                        Dat kan hij toch ook gewoon op deze manier zeggen?

Comment

Wat ik begrijp is het een reactie op een vergelijkbare opmerking die Baudet maakte over z'n eigen vrouw.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post

Wat JMD zegt.

Plus hoe betrouwbaar zijn de peilingen ?
                            Daar heb je een punt. Bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer trekken er vaak toch wel een redelijk aantal de keutel in om 'gewoon' voor een traditionele partij te gaan.

Comment

Originally posted by Jamel View Post
                              Wat ik begrijp is het een reactie op een vergelijkbare opmerking die Baudet maakte over z'n eigen vrouw.
                              Het stukje daarvoor ging het er over dat er jaarlijks 4000 mensen langs de snelweg lopen. Vervolgens kwam het stukje over Baudet, waarop Koch de link legde.

Comment

Daar heb je een punt. Bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer trekken er vaak toch wel een redelijk aantal de keutel in om 'gewoon' voor een traditionele partij te gaan.
                                Je hebt nu een paar ontzettende thema's die leven.

De immigratie die compleet faalt, we kunnen nog geen criminele asielzoeker het land uitzetten.
                                Overheid die op geen enkel gebied thuis geeft.
                                Bejaarden die op wachtlijsten staan om in een zorg tehuis te kunnen komen.
                                Binnen Nederland met de Bio massa centrales
                                Belastingdienst die compleet is losgeslagen en waar het kabinet niet of nauwelijks tegen op kan treden.
                                De Islam die steeds verder negatief oprukt in Nederland.

EU akkoorden waardoor Nederland zo lijkt het met de handen gebonden is aan de dictators van de EU.

Comment

Working...
                                X