Announcement

Collapse
No announcement yet.

Binnenlands nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik kwam via twitter op deze link: https://www.youtube.com/watch?v=C9Si...ature=youtu.be

Comment

4 mannetjes tussen de 12 en 15 zitten vast ivm de dood van een 71 jarige meneer.

Van mij mogen ze de gaskamer in.

Comment

Originally posted by Miramar View Post
        4 mannetjes tussen de 12 en 15 zitten vast ivm de dood van een 71 jarige meneer.

Van mij mogen ze de gaskamer in.
        We moeten van het gas af hoor ik steeds. In de middeleeuwen hadden ze toch ook oplossingen zonder gas?
        Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Max View Post
          We moeten van het gas af hoor ik steeds. In de middeleeuwen hadden ze toch ook oplossingen zonder gas?
          Inderdaad, excuses. Vierendelen dmv paarden.

Comment

Originally posted by Max View Post
            Wat betreft migratie achtergrond zie je overigens bij overheidsinstellingen verhoudingen ontstaan die ook niet de maatschappij reflecteren.
            Ik werk in overheidsland en kan je vertellen dat bij de gemeente Rotterdam 90% van de ambtenaren blank (en hoogopgeleid, maar dat hou je met dat werk) is. En wellicht heb ik dat nog laag ingeschat. Ik kan me best voorstellen dat ze dat wat gekleurder willen krijgen.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
              Ik werk in overheidsland en kan je vertellen dat bij de gemeente Rotterdam 90% van de ambtenaren blank (en hoogopgeleid, maar dat hou je met dat werk) is. En wellicht heb ik dat nog laag ingeschat. Ik kan me best voorstellen dat ze dat wat gekleurder willen krijgen.
              Hoogopgeleid deels, er werken heel veel ambtenaren bij gemeenten in de buitendienst of in ondersteunende banen. Maar blank is de overheid zeker.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                dus moet er denk ik iets aan de opleiding gebeuren. Want als je de skills niet hebt kun je ook niet op zo'n functie geplaatst worden.

Comment

Originally posted by Miramar View Post
                  Inderdaad, excuses. Vierendelen dmv paarden.
                  De ouders bedoel je?

Comment

Want het ligt sowieso altijd aan de ouders?

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                      De ouders bedoel je?

Comment

Miramar beklaagt zich over het gebrek aan beschaving en nagelt zonder ook maar enig idee te hebben wat er gebeurd is de ouders ook maar direct aan de schandpaal.
                        Wat mij betreft ook direct vergassen, dat soort mensen die gelijk klaar staan met hun oordeel zijn een gevaar voor de samenleving.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                          dus moet er denk ik iets aan de opleiding gebeuren. Want als je de skills niet hebt kun je ook niet op zo'n functie geplaatst worden.
                          Wat zou er dan aan de opleiding moeten gebeuren? Het is niet zo dat 'niet-blank' geweerd wordt aan de poort van opleidingen. Je ziet langzamerhand de uni's/HBO's ook steeds gekleurder worden, dus dat groeit echt wel door naar de banen.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                            Want het ligt sowieso altijd aan de ouders?
                            Inderdaad de schuld van Femke Halsema dat die jongen met een nepwapen liep.

Comment

Originally posted by De Wolf View Post
                              Inderdaad de schuld van Femke Halsema dat die jongen met een nepwapen liep.
                              Papa is toch een wapenhandelaar?
                              Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Mario View Post
                                Papa is toch een wapenhandelaar?
                                Abu heeft het over ouders, dus dan is het zowel papa als mama.

Comment

Working...
                                X