Announcement

Collapse
No announcement yet.

Binnenlands nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erka View Post
    Waarom?
    Omdat de burgemeester van de hoofdstad altijd tegenstanders/criticasters heeft die alles aangrijpen om hem/haar in diskrediet te brengen. Eventuele uitspattingen van familieleden kunnen daarin bijdragen.

Comment

Originally posted by SuikerBrood View Post

Gelukkig maakt The Post Online er internationaal nieuws van.
      Uitstekende zaak.

Pak die terroristen maar aan.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
        Moeten we de hedendaagse Duitsers ook nog steeds de fouten van hun voorvaderen aanrekenen ?
        Nee, die zijn niet meer fout, itt de Telegraaf. Dat is, weliswaar op een ander gebied, nog immer een foute kut krant.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
          Uitstekende zaak.

Pak die terroristen maar aan.
          Ik zie ook niet in wat de TPO eraan gelogen heeft. Misschien moet Halsema haar zoon opvoeden ipv brieven schrijven naar de Amsterdammers.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
            Ik zie ook niet in wat de TPO eraan gelogen heeft. Misschien moet Halsema haar zoon opvoeden ipv brieven schrijven naar de Amsterdammers.
            En haar man erbij die Jason Walters zijn leven extra in gevaar brengt.

Over privacy gesproken.

Comment

Tsja, het is niet zo raar. Als je als publiek figuur een soort symbool bent voor links, dan weet je dat rechtse media daarover zullen schrijven. En we weten van De Telegraaf dat als ze hun pijlen richten op bepaalde mensen, dat ze daar van alles bijhalen (zie Ten Hag). Kun je terecht van alles van vinden, maar zo werkt het helaas wel.

Comment

Daarom mag ik het nog wel een Nazi krant vinden en dat zeggen.
                We leven in een vrij land, niet dankzij de Telegraaf, dat clubje NSBers.
                Last edited by Ska P 187; 15-08-2019, 15:16.
                Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Comment

Dus het is de schuld van de telegraaf?

Comment

Originally posted by zwammy View Post
                    Dus het is de schuld van de telegraaf?
                    Het is de schuld van de lekkende agenten of ambtenaren dat dit in de krant komt.

Maar de Telegraaf brengt dit echt heel smerig en vol sensatie, zoals gewoonlijk.

Begrijp niet dat mensen die constante verdraaiing van de waarheid door die krant blijven lezen.
                    Skerble

Comment

Ik begrijp niet waarom men zo hoog in de emotie gaat om De Telegraaf.
                      Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                        Tsja, het is niet zo raar. Als je als publiek figuur een soort symbool bent voor links, dan weet je dat rechtse media daarover zullen schrijven. En we weten van De Telegraaf dat als ze hun pijlen richten op bepaalde mensen, dat ze daar van alles bijhalen (zie Ten Hag). Kun je terecht van alles van vinden, maar zo werkt het helaas wel.

Comment

Welke scheet die het kind van een pvv'er liet is dan dik aangezet breed uitgemeten door de door jouw genoemde media?

De Telegraaf heeft gewoon een vrij kwalijke reputatie als sensatiekrant, kun je het wel weer om gaan draaien omdat jij toevallig meer met rechts hebt, maar dat slaat in dezen nergens op.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                            Welke scheet die het kind van een pvv'er liet is dan dik aangezet breed uitgemeten door de door jouw genoemde media?

De Telegraaf heeft gewoon een vrij kwalijke reputatie als sensatiekrant, kun je het wel weer om gaan draaien omdat jij toevallig meer met rechts hebt, maar dat slaat in dezen nergens op.
                            Waar heb ik het over een kind van een PVV-er?? Ik heb het over het algemeen.
                            Dat jij dat niet wilt zien omdat je meer met links hebt is wat anders. Van de week zat je er t.o.v. Pascallovic overigens ook al naast.

Verder heb ik overigens bij de vorige keer TK-verkiezingen CU gestemd, dat is helemaal niet rechts. Sterker nog: meer links dan rechts. Ik ben een echte 'middenman', in sommige dingen meer rechts, maar in sommige dingen ook meer links.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                              Ik ben een echte 'middenman'
                              Weet je het zeker?
                              All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by JMD View Post
                                Waar heb ik het over een kind van een PVV-er?? Ik heb het over het algemeen.
                                Dat jij dat niet wilt zien omdat je meer met links hebt is wat anders. Van de week zat je er t.o.v. Pascallovic overigens ook al naast.

Verder heb ik overigens bij de vorige keer TK-verkiezingen CU gestemd, dat is helemaal niet rechts. Sterker nog: meer links dan rechts. Ik ben een echte 'middenman', in sommige dingen meer rechts, maar in sommige dingen ook meer links.
                                Het gaat in het geval Halsema toch niet om een links persoon maar om het kind van een links persoon? Jij beweert dat de linkse media hetzelfde zouden reageren als dit iemand van de rechterkant betrof. Ik zeg dus dat dat niet zo is, ergo dat de door jouw genoemde media niet op deze Telegraaf manier uitpakken.

En wat Pascallo betreft was mijn boodschap dat zijn mening over Amnesty een nieuwe dimensie gaf aan het begrip onnozele opmerking en die boodschap blijft staan, ook als de aanleiding een andere was dan ik gedacht had.

Misschien in het vervolg eerst even goed lezen voor je reageert, ouwe rechtse rukker.

Comment

Working...
                                X