Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleren maken de man

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kleren maken de man

Hittegolf of niet: 'Slippers horen niet op de werkvloer'

Done of not done? Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik heb zat collega's die daar wellicht anders over denken.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Ik werk zelf op een kantoor, en bij ons lopen genoeg mensen in een t-shirt. Maar niet wanneer ze een gesprek hebben met een klant. Ik ben zelf altijd in principe een overhemd aan wanneer ik werk, ook nu met dit weer. Hier op kantoor is het ook niet heel erg warm.
    Teenslippers trek ik dan ook zeker niet aan op kantoor. Maar zodra ik thuis ben doe ik mijn 'werkkleren' uit en trek ik een t-shirt en een korte broek aan.

Comment

Bij mij mag je niet eens met slippers lopen ivm met veiligheid
      Fight for our pride

Comment

Donderdag een bruiloft... Krijg het nu al benauwd bij de gedachte in een overhemd te moeten lopen.

Comment

Als je niet met "klanten" te maken hebt is het me een raadsel waarom je niet in een t shirt zou kunnen lopen.

Comment

Originally posted by Eef de Kip View Post
            Als je niet met "klanten" te maken hebt is het me een raadsel waarom je niet in een t shirt zou kunnen lopen.
            Mee eens, maar soms is het wat lastig in te schatten of ik nog ergens heen moet en dus vind ik een overhemd ook wel best.

Comment

Men klaagt weleens over mannen in korte broek met witte benen en sandalen of slippers, maar het valt mij altijd op dat vrouwen waarvan je hoopt dat die nou niet in een jurk gaan rondlopen met dit weer het wel doen en de vrouwen waarvan je hoopt dat ze het gaan doen er altijd netjes bij blijven lopen.

Comment

Originally posted by fr-keff View Post
                Donderdag een bruiloft... Krijg het nu al benauwd bij de gedachte in een overhemd te moeten lopen.
                Ik mag zaterdag de hele dag op een bruiloft rondlopen met 34graden. Het zweet loopt al over me rug bij het idee.
                Volg het laatste nieuws uit de Championship:
                Website
                Twitter

Comment

En die glimmende Birckenstocks bij mannen lijkt me wel voldoende reden voor ontslag op staande voet.

Comment

Voor vrouwen ook hoor. Vooral die Gizehslipper.....walgelijk!
                    I'll ride the wave where it takes me.

Comment

Originally posted by Eef de Kip View Post
                      Schedel geschoren, bek meestal niet en wat plakplaatjes op de onderarmen. Ik vind een overhemd net even wat netter overkomen in elk geval en persoonlijk zal ik zelfs nooit in korte mouwen op het werk verschijnen.

Comment

Korte broek en slippers. Heerlijk. Schijt mij dat wa de baas denkt.

Comment

Ik heb er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat de baard hier inmiddels geaccepteerd is. En terecht. Overhemd is wel standaard hier.
                          Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Korte broek bij mannen op kantoor is gewoon not done. Vrouwen mogen doorgaans wel een rok aantrekken.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
                              Korte broek en slippers. Heerlijk. Schijt mij dat wa de baas denkt.
                              zolang je geen afspraken met buitenaf hebt staan....
                              We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Comment

Working...
                              X