Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flora en Fauna

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flora en Fauna

In dit topic alles over de wilde natuur die Nederland te bieden heeft.

We starten dit topic met mogelijk weer een wolf die is gespot. Ditmaal in Friesland.

Comment

Ik woon daar gewoon

Comment

Originally posted by De Wolf View Post
        Ik woon daar gewoon
        Die wolf lijkt meer op een aap.
        Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Langs MTB track Leersum huist (wederom) een buizerd die bikers aanvalt. Diversen zijn afgelopen week met een harde klap op de helm verrast.
          I'll ride the wave where it takes me.

Comment

Werd vanmorgen wakker, hele keuken vol met mieren; in de keukenkastjes, op de grond, zelfs in de vaatwasser. Iemand enig idee wat te doen tegen deze beestjes?

Comment

Miereneter in huis nemen

Comment

Lokdoosjes, dat helpt vaak wel.
                -
                Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                En God huilt vroom alleen
                -

Comment

Hg muggenspray is het beste.

Comment

Ik heb lokdoosjes gekocht, ben benieuwd of het helpt. Thanks!

Comment

Miereneter werkt wel beter hoor.....

Comment

Ik weet niet of Artis die wil uitlenen

Comment

Ik stond vanmorgen op de archermerberg, onderdeel van de lemeleberg. Ik blijf het de mooiste plek van Nederland vinden. Je kunt er zo ver kijken, 360 graden. Zeker met dit weer waarbij je wolken ziet ontstaan.
                          We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Comment

Mensen wel eens herten gespot tijdens de bronstijd? Ik heb de afgelopen tijd 2 keer op pad geweest met de camera. Niet echt super foto's gemaakt, maar wel heel wat herten gespot in de "vrije" natuur. Dat is toch best leuk voor een keertje. Een machtig geluid maken die beesten. Daarnaast ook nog zwijnen en vossen gezien. De Puma ontbrak helaas.
                            We zien de dingen niet zoals ze zijn, maar zoals wij zijn.

Comment

Originally posted by Wigboldus View Post
                              Ik stond vanmorgen op de archermerberg, onderdeel van de lemeleberg. Ik blijf het de mooiste plek van Nederland vinden. Je kunt er zo ver kijken, 360 graden. Zeker met dit weer waarbij je wolken ziet ontstaan.
                              Klopt, is hele mooie plek. Ook omdat het de eerste bult is die je tegenkomt vanuit het noorden. Je kunt de Lemelerberg ook altijd van ver zien liggen. Ben er ook eens overheen gereden maar dat is dan weer zo gepiept. Dat dan weer wel. Om te fietsen is de Holterberg veel mooier, Holterbergweg en dan het uitzicht bij Noetselerberg mag er ook zijn.

Comment

Working...
                              X