Announcement

Collapse
No announcement yet.

R.I.P Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PES5 View Post

Waarom Twitter afstruinen voor dit soort 'nieuwtjes'. Ik zou er ver van blijven en wachten op officiële berichtgeving.

Wanstaltig vind ik het. Of zoek je een baan bij Boulevard?
    Nee, ik heb zelf twee dochters en als je dan in eerste instantie leest dat hij verongelukt is met zijn 4 dochters en dat bv de moeder dan alleen achterblijft, dat gaat mijn voorstelling te boven.

Ik struin daarnaast twitter niet af, alleen ik volg wat Amerikaanse pokerspelers die wat dingen hadden geretweet, die dus in mijn timeline kwamen.

Heb ik nu genoeg verantwoording gegeven?

Comment

Heel heftig nieuws....

Comment

Kirk Douglas, op maar liefst 103 jarige leeftijd...
        Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Die heeft het inderdaad zeer lang volgehouden.

Comment

R. I. P. Carlo de Leeuw

Comment

Triest, en wederom weer veel te jong … wat een k*t ziekte blijft dat toch.

Comment

Ach, Cambuur held uit mijn jeugd... RIP.

Comment

Barry Hulshoff
                  73 slechts
                  All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Bijna 300 wedstrijden voor Ajax. RIP
                    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Hulshoff, dat vond ik altijd een mooie speler.
                      RIP

Comment

Dat is wel plotseling, al weet je natuurlijk meestal niet dat iemand ziek is. Een echte Ajacied minder, zijn carrière speelde zich vooral af voordat ik het voetbal volgde maar ik weet wel dat het een sterkhouder achterin was in de gouden jaren.

Comment

Ik zat me vanavond af te vragen waarom Hulshof maar aan 14 interlands kwam, had hem echt op meer interlands geschat. Welke speler stond dan in Oranje op zijn plaats?

Comment

Originally posted by JMD View Post
                            Ik zat me vanavond af te vragen waarom Hulshof maar aan 14 interlands kwam, had hem echt op meer interlands geschat. Welke speler stond dan in Oranje op zijn plaats?
                            Haan en/of Rijsbergen.

Oud Willem II voorzitter Jan Vullings overleed gisteren op 83-jarige leeftijd.

Comment

Triest nieuws zeg. Eén van de favorieten van mijn moeder, daar moet ik altijd aan denken bij zijn naam.

Comment

Gisteren is ook de Nederlandse karate legende Loek Hollander op 81 jarige leeftijd overleden.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/19210...nder-overleden

Comment

Working...
                                X