Announcement

Collapse
No announcement yet.

HHC Hardenberg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Serge Fatima van HHC is deze week door voetbal 247 uitgeroepen tot speler van de week.
    Hij speelde tegen HFC inderdaad erg sterk en scoorde ook fraai het eerste doelpunt.
    Op 247 wordt hij gezien als de sterke opvolger van Koos Werkman, maar ook zijn compaan in het centrum van de verdediging, Stephen Warmolts , afkomstig van Emmen, speelt dit seizoen prima.

Comment

Is er nu nog steeds geen nieuwe trainer? Duurt lang zeg. Je zou toch denken dat de kandidaten in de rij staan...

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
        Is er nu nog steeds geen nieuwe trainer? Duurt lang zeg. Je zou toch denken dat de kandidaten in de rij staan...
        De enige officiële mededeling van HHC-kant luidde dat er vele sollicitanten waren, dat ze enkele ervan hadden uitgenodigd en dat er daarvan 1 was overgebleven waarmee ze vervolggesprekken hebben.
        Ik weet niet of het waar is, maar een mede supporter wist mij zaterdag te melden, dat ze bezig waren met een jonge Duitse trainer.
        Maar verder heb ik ook nog niets gehoord.

Comment

Een Duitse trainer. Dan krijgen de twee letters in de naam van de club toch een andere betekenis

Comment

Misschien wel Peter Hyballa, dat zou leuk zijn.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
              Misschien wel Peter Hyballa, dat zou leuk zijn.
              Aan hem moest ik inderdaad ook denken.
              Maar nogmaals, ik heb niks officieels van de club gehoord of gelezen.

Comment

Zaterdag a.s. uit tegen Scheveningen.
                Na afloop een feestje , onafhankelijk van de uitslag
                https://www.svvscheveningen.nl/news/...helft/d,Nieuws

Comment

Originally posted by noord-ooster View Post

Aan hem moest ik inderdaad ook denken.
                  Maar nogmaals, ik heb niks officieels van de club gehoord of gelezen.
                  Die in waarschijnlijk niet: https://twitter.com/BNDeStem/status/1220581380159000576

Comment

Ja, NAC zit kennelijk achter Peter Hyballa aan.
                    Als het al zo was, dat HHC met hem bezig was, dan moeten ze nu wel over gaan tot plan B.

Comment

Geen Peter Hyballa dus maar de voor mij toch wat onbekende naam van Bert van Hunenstijn.
                      Benieuwd wat noord-ooster hier over te zeggen heeft.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                        Geen Peter Hyballa dus maar de voor mij toch wat onbekende naam van Bert van Hunenstijn.
                        Benieuwd wat noord-ooster hier over te zeggen heeft.
                        Aha.
                        Ik weet nauwelijks iets van de beste man.
                        Heb dus maar even zijn CV bekeken en hij heeft een hele serie clubs getraind in de regio Harderwijk, Ermelo , Putten.

Zou het zo kunnen zijn, dat Hyballa HHC afgezegd heeft toen NAC belangstelling toonde ?
                        En dat HHC toen plan B uit de kast haalde ?

Nou ja, ze zullen er wel goed over nagedacht hebben.
                        Maar zien wat het wordt.

Comment

Bert van Hunenstijn was de man die bij DVS zou opstappen, weer bleef, toch moest opstappen enzovoort.

Comment

Deze zag ik niet aankomen eerlijk gezegd.

Afgelopen weekend overigens begonnen met een 6-1 nederlaag bij FC Horst, waar hij tussentijds is ingestapt. Voor wat het waard is.

Comment

HHC speelt morgen thuis tegen Kozakken Boys.
                              Beide teams hebben de laatste wedstrijden gewonnen, dus dat kan nog wat worden.
                              En ook geschiedenisleraar Jan Vosjan heeft weer zijn best gedaan :
                              https://www.hhc-hardenberg.nl/252/17...details/?tab=1

Comment

https://www.hhc-hardenberg.nl/477/hhc-tv/

Trainer Karsten toont zich een slechte verliezer .
                                Hij geeft nogal af op Kozakken Boys, maar wat hij daarover allemaal zegt, vind ik niet echt kloppen.
                                Dat team had zich inderdaad aangepast aan HHC, maar dat mag toch ?
                                En HHC kon zich nauwelijks kansen creëren, mede omdat ze niet volop op de aanval speelden.
                                Dat gebeurde pas toen ze achter stonden.

Karsten had wel een punt met zijn kritiek op de scheidsrechter .
                                Kozakken Boys kreeg steeds wel erg gemakkelijk de vrije trappen mee van de veelgeroemde Cairo.
                                UIt 1 van die vrije trappen viel ook de goal.

Comment

Working...
                                X