Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tweede divisie 2019/20

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unregistere View Post
    Hij is net een bepaalde Feyenoord supporter (op Twitter) die overal tegen is en om de 2 jaar schoon schip eist.

Comment

Bij Scheveningen zijn ze toch een beetje geschrokken door de matige start, zo te lezen: https://www.voetbal247.nl/schevening...atie-gevreesd/

Comment

Ik denk dat de pleuris nu echt wel uitbreekt bij Spakenburg. 6-1 aan de broek tegen HHC.
        De Wolf heeft het er bijna opzitten.
        ASWH ook een flink pak slaag; 5-1 bij Noordwijk.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
          Ik denk dat de pleuris nu echt wel uitbreekt bij Spakenburg. 6-1 aan de broek tegen HHC.
          De Wolf heeft het er bijna opzitten.
          ASWH ook een flink pak slaag; 5-1 bij Noordwijk.
          En dan komt Spakenburg er ook nog genadig van af.
          Dubbele cijfers waren echt mogelijk geweest vandaag.
          Bij rust was het nog maar 1-0 terwijl 4-0, 5-0 mogelijk was geweest.
          Ik heb Spakenburg nog nooit zo zwak zien spelen als vandaag. Zelfs de beste HHC-speler van vorig seizoen, Koos Werkman, kon ook geen orde scheppen in de zwakke Spakenburg-verdediging en de HHC-aanhang zong hem toe : " Oh was ik maar, in Hardenberg gebleven "
          Het zou mij niks verbazen, als dit de laatste wedstrijd was van De Wolf bij Spakenburg.

Comment

Noordwijk - ASWH 5-1 (3-0)Gilmaro van de Werp zet namens ASWH de achtervolging in op Noordwijk-captain Emiel Wendt (foto: PRO SHOTS)

Noordwijk deelt nu de koppositie met IJsselmeervogels, dat tegen Rijnsburgse Boys de eerste punten verspeelde (1-1).

Verder veel goals bij Jong FC Volendam - ARC (4-6), een dikke zege van Katwijk bij Excelsior Maassluis (1-4), een prima overwinning van Kozakken Boys bij Quick Boys (0-2), een doelpuntloos gelijkspel bij Scheveningen - Koninklijke HFC, waardoor Scheveningen het eerste punt pakt en Spakenburg naar de laatste plaats verwees, en een gelijkspel bij GVVV - De Treffers (2-2).

Morgen nog Jong Sparta Rotterdam - TEC.
            Last edited by Unregistere; 14-09-2019, 20:40.

Comment

Nog wat bewegend beeld van Fox: https://eyecons.com/videos/vijfklapp...m_medium=share

Reactie van onze trainer, die vindt dat het kritischer mag en daar ook wel een punt heeft: https://eyecons.com/videos/rogier-ve...zelf-zijn-3192

Reactie van Noordwijk-trainer Kees Zethof, die er een bijbels 'In den beginne' uitgooit: https://eyecons.com/videos/kees-zeth...oppositie-3195

Comment

Jong Sparta won vanmiddag van TEC. Alle rangen en standen dan maar:

Speelronde 4Yordi Teijsse was ouderwets op dreef namens regerend kampioen AFC, mede dankzij zijn vier goals wonnen de Amsterdammers het doelpuntrijke duel bij Jong FC Volendam

Comment

Ik hoop dat mijn amateur potje vanmiddag leuker wordt, Katwijk-QB is vrij saai.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                    Ik hoop dat mijn amateur potje vanmiddag leuker wordt, Katwijk-QB is vrij saai.
                    0-0 gebleven.

Dat zal dinsdag sowieso anders zijn, want dan moet er een beslissing komen...

Comment

De Vogels winnen uit bij ASWH en blijft door de winst koploper. HHC nestelt zich ook vast in de kopgroep door een knappe 2-4 winst bij Kozakken Boys.

Comment

Zeer moeizame overwinning van de Treffers en zeer domme rode kaart van Midsijan voor natrappen

Comment

Is het voor De Treffers geen nadeel dat ze iedere keer na de rest voetballen?

Comment

Originally posted by germania View Post
                            Zeer moeizame overwinning van de Treffers en zeer domme rode kaart van Midsijan voor natrappen
                            Direct rood? Dat is dus geschorst voor de beker?

Comment

Originally posted by Joost View Post
                              Is het voor De Treffers geen nadeel dat ze iedere keer na de rest voetballen?
                              Of een voordeel?

Comment

Ik zou me kunnen voorstellen dat er wellicht wat meer mentale druk is wanneer je mee onderin staat en de concurrentie al punten gepakt heeft.
                                Maar het kan natuurlijk ook andersom.

Comment

Working...
                                X