Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Transfers] Nederland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sloetski is geen bange man. Niet iedere trainer zou het aandurven om Bazoer en Tannane aan de selectie toe te voegen. Misschien kan hij ze temmen met zijn Russische vriendelijkheid!

Comment

En anders stuurt hij ze gewoon naar een goelag.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
        Sloetski is geen bange man. Niet iedere trainer zou het aandurven om Bazoer en Tannane aan de selectie toe te voegen. Misschien kan hij ze temmen met zijn Russische vriendelijkheid!
        Ould-Chikh is daar ook op proef. Dat is ook geen makkelijke dacht ik.

Comment

Branco van de Boomen naar De Graafschap. Die snap ik even niet. Hij was toch wel klaar voor een herkansing in de Eredivisie.

Comment

Blijkbaar durfde geen enkele ED club het aan ondanks zijn geweldige statistieken afgelopen seizoen.

Comment

Feyenoord verhuurt Nieuwkoop aan Willem II en Summerville aan ADO Den Haag.

Comment

AZ heeft Ramon Leeuwin voor 1,5 jaar vastgelegd. Hij komt over van Odense BK.

Comment

Björn Johnsen vertrekt definitief bij AZ. Hij maakt de toch wel opmerkelijke overstap naar het Zuid-Koreaanse Ulsan Hyundai. Daar mag hij toch maar mooi samenspelen met Dave Bulthuis!

Comment

Vooral benieuwd hoe zo'n club op het idee komt om Bulthuis en Johnsen te halen.
                    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
                      Vooral benieuwd hoe zo'n club op het idee komt om Bulthuis en Johnsen te halen.
                      Dit gaf de doorslag:

Comment

Damian Van Bruggen van VVV naar Inter Zapresic in Kroatie waar Zeljko Petrovic trainer is.

Comment

En Mink naar Jonk. Via Volendam toch nog naar FC Barcelona of Real Madrid. Moet lukken.

Comment

Zeker. Via de Johan Cruyff methode kan Mink alsnog de bink worden.

Comment

Lijkt mij sterk, want hij kan er niet zo gek veel van. Gewoon een extra optie voor Jong FC Volendam in de tweede divisie, vermoed ik.

Comment

RKC haalt na verdediger Stefan Velkov ook veelscorende middenvelder Richard van der Venne, hij komt als opvolger van Spierings. Ik heb "De Rooie" van Go Ahead altijd wel een aardige speler gevonden, benieuwd of hij zijn dadendrang ook in de Eredivisie kan laten zien.

Comment

Working...
                                X