Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens de Gazzetta kost Zlatan Milan zo'n 60 miljoen euro aan tekengeld en salaris. Daarnaast moet de club nog voor 70 miljoen euro aan spelers verkopen om volgend seizoen geen transferverbod aan de broek te krijgen. Die offeren dus mogelijk Donnarumma en/of Suso op voor Zlatan.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
      Volgens de Gazzetta kost Zlatan Milan zo'n 60 miljoen euro aan tekengeld en salaris. Daarnaast moet de club nog voor 70 miljoen euro aan spelers verkopen om volgend seizoen geen transferverbod aan de broek te krijgen. Die offeren dus mogelijk Donnarumma en/of Suso op voor Zlatan.
      Zo stom kunnen ze toch niet zijn?
      Ben je Blind ofzo?

Comment

Originally posted by Atreides View Post
        Dat lijkt me ook niet, maar ik vond het gerucht te interessant om niet te delen.

Comment

Originally posted by Atreides View Post
          Ik neig er toch naar om ja te zeggen.

Comment

Originally posted by Eef de Kip View Post
            Ik neig er toch naar om ja te zeggen.
            Ik zou het zelfs voor AC Milan extreem vinden.
            "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Comment

Neuer II. Ook deze overstap valt slecht bij de Schalke-aanhang.

Comment

"May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Tsja, als je iets wil winnen moet je niet bij Schalke keepen.

Comment

Originally posted by Joost View Post
                      Tsja, als je iets wil winnen moet je niet bij Schalke keepen.
                      Als je de komende 2 jaar wedstrijden wilt spelen moet je niet bij Bayern tekenen.

Comment

De internationale geruchtenmolen komt goed op gang. Zo lijkt Giroud de bank van Chelsea te verruilen voor die van Inter, moet Piatek de tijdelijke vervanger worden van de geblesseerde Kane bij Tottenham, vertrekt Cutrone alweer bij Wolves en gaat hij naar Fiorentina en lijkt Fellaini alweer terug te komen naar Engeland om voor West Ham te gaan spelen.

Comment

Eljero Elia is in gesprek met Talleres, een middenmoter uit Argentiniƫ.

Comment

Eriksen hoogstwaarschijnlijk naar Inter. Dat zou een knappe coup zijn voor de Italianen.

Comment

Working...
                            X