Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Geruchten] Buitenlandse geruchten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben benieuwd wanneer ze Solskjaer eruit gaan gooien als ook hij niks van dit materiaal maakt. Niet dat er veel uit te halen valt.
    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
      Ben benieuwd wanneer ze Solskjaer eruit gaan gooien als ook hij niks van dit materiaal maakt. Niet dat er veel uit te halen valt.
      Hij heeft toch nog steeds Martial, Rashford en Alexis Sanchez voorin?

Ik ken trainers die het met minder moeten doen.

Comment

Originally posted by PES5 View Post

Alleen spelen die trainers met het doel hun club te handhaven i.p.v. om de prijzen te spelen.

Comment

Afgelopen anderhalf jaar liepen deze 3 spelers er ook rond en werd het ook niks. Waarom zou het dit seizoen dan wel voldoende zijn? Sowieso ben ik niet zo onder de indruk van Rashford. Leuke speler, maar ook niet iemand die het verschil maakt tussen plek 5 of 4. Sanchez heeft nog nooit een knikker voor United geraakt. Dan wordt het voor de top 4 toch lastig. Ook een club met vele problemen en die zijn volgens mij niet weg nu ze een rechtsback, centrale verdediger en onbekende vleugelspeler hebben aangetrokken.
          "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Het zijn alle drie aanvallers die hebben laten zien op internationaal topniveau te kunnen presteren. Aan de trainer om het spel zo in te richten dat dit ook bij United lukt. Mooie uitdaging.

Comment

Comment

Het zijn alle drie aanvallers die hebben laten zien op internationaal topniveau te kunnen presteren. Aan de trainer om het spel zo in te richten dat dit ook bij United lukt. Mooie uitdaging.
                Wanneer heeft Rashford op internationaal topniveau gepresteerd met zijn gemiddelde van 10 doelpunten per seizoen?

Zeker een uitdaging. Hoop ook dat het hem lukt als clubicoon. Wat in elk geval niet helpt en dat geeft Batigoal al aan is dat het in de breedte niet overhoudt.

Comment

Sinds wanneer is dat een probleem bij United?

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                    Sinds wanneer is dat een probleem bij United?
                    Te duur als in United was niet bereid om aan de beide vraagprijzen te voldoen.

Comment

Volgens Eintracht Frankfurt gaan ze Bas Dost overnemen van Sporting Portugal.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
                        Volgens Eintracht Frankfurt gaan ze Bas Dost overnemen van Sporting Portugal.

Comment

Zlatan Ibrahimovic (38) sluit waarschijnlijk weer aan bij AC Milan. Daar leren ze het ook nooit he.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                            Zlatan Ibrahimovic (38) sluit waarschijnlijk weer aan bij AC Milan. Daar leren ze het ook nooit he.
                            Milan is harder in niveau achteruit gegaan sinds het vertrek van Zlatan dan andersom, in die zin snap ik het nog wel.
                            Ben je Blind ofzo?

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                              Wat zonde voor Zlatan.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post
                                Wat zonde voor Zlatan.
                                Wel mooi voor de Serie A dat ze straks weer relevant zijn. Kennen we ze straks niet alleen meer van het racisme.
                                Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Working...
                                X