Announcement

Collapse
No announcement yet.

[Transfers] Buitenland

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Timo Letschert naar HSV, jaarcontract.

Comment

Thomas Vermaelen van Barcelona naar Vissel Kobe. Hij was niet echt een succes in Spanje.

Comment

[Transfers] Buitenland

Originally posted by ALenstra View Post
        Thomas Vermaelen van Barcelona naar Vissel Kobe. Hij was niet echt een succes in Spanje.
        Hoezo niet? Geen goede revalidatie faciliteiten? Hopelijk hebben de Japanners het beter voor elkaar.
        Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Mooi team zo samen met Iniesta, Villa, Podolski en Samper.

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
            Zeker, maar dan hoef je als jongen van 16 nog niet zo'n (door een PR-bureau ingestoken) dramatisch jankverhaal af te steken. Als het zogenaamd je droom was om voor Barca te spelen en zoveel liefde van de honderdduizenden fans gevoeld hebt dan blijf je toch gewoon? Hij kiest er zelf voor om te vertrekken op zijn 16e. Dan past zo'n verhaal wat mij betreft niet.
            Ik heb zijn vader bij NAC kan spelen. zelfs met 1000x meer talent is het dan nog steeds een braskut.

Comment

Comment

Dan zal 'BI' van het supertrio 'BIP-BIP' ook nog wel verkocht worden. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.

Comment

Groeneveld (Danjuma) van Club Brugge naar AFC Bournemouth voor een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. Flink bedrag voor iemand die leuk begon en daarna door een blessure eigenlijk niks meer heeft kunnen laten zien.
                  "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
                    Groeneveld (Danjuma) van Club Brugge naar AFC Bournemouth voor een bedrag tussen de 15 en 20 miljoen. Flink bedrag voor iemand die leuk begon en daarna door een blessure eigenlijk niks meer heeft kunnen laten zien.
                    Tsja, je ziet wat een hype doet. Ik vind het ook wel erg snel voor weer een stap. Hij had me wel een prima iets betaalbaarder alternatief voor Bergwijn geleken voor Ajax.

Comment

Mark Diemers was gisteren in Alkmaar.
                      Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Originally posted by Janssen View Post
                        Mark Diemers was gisteren in Alkmaar.
                        Plaats je hem dan ook bij binnenlands transfernieuws gezien bestemming Alkmaar?
                        Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Originally posted by Max View Post
                          Plaats je hem dan ook bij binnenlands transfernieuws gezien bestemming Alkmaar?
                          Alles boven Eindhoven is buitenland.
                          Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Bijzondere transfer; Shinji Kagawa naar Real Zaragoza op het 2e niveau van Spanje.

Comment

Comment

Die hebben PSV afgetroefd dus. Het mooie weer en het fraaie paarse tenue gaven vermoedelijk de doorslag.

Comment

Working...
                                X