Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wie moet er onder de lat bij Oranje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vanavond wel een kandidaat gezien voor het EK

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
      Vind ik nog wat vroeg. Maar Bijlow is er zeker eentje voor de toekomst als hij zo doorgaat. Die heeft zich prima ontwikkeld. Complete keeper.

Comment

Haha, stelletje opportunisten. Zullen we eerst eens wachten tot ie meer dan 3 aanvaardbare potjes achter elkaar heeft gekeept?

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
          Haha, stelletje opportunisten. Zullen we eerst eens wachten tot ie meer dan 3 aanvaardbare potjes achter elkaar heeft gekeept?
          Het zijn inmiddels al zes aanvaardbare potjes, maar verder ben ik het wel met je eens. Het is vooral dat we amper goede keepers hebben dat hij daarom nu al genoemd wordt. Maar verder is het natuurlijk nog te vroeg.

Comment

Het feit dat ie twee keer de concurrentiestrijd met Vermeer wint, zegt ook iets. Ik vind het een heel goede keeperT.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
              Ik weet niet of hij er dit EK al bij zal zijn, maar fijn om te weten dat er meerdere opties zijn voor de toekomst.
              Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Gezien zijn leeftijd is Bijlow een prima optie, zeker gezien het feit dat je drie keepers kan meenemen.
                Ben je Blind ofzo?

Comment

Originally posted by Atreides View Post
                  Gezien zijn leeftijd is Bijlow een prima optie, zeker gezien het feit dat je drie keepers kan meenemen.
                  Ik denk dat je Zoet wel thuis kan laten.

Comment

Hoe zit het nu met Krul ?

Die schijnt zich toch ook behoorlijk te hebben herpakt..
                    Wa Haj, Wa Woj

Comment

Originally posted by Susa View Post
                      Hoe zit het nu met Krul ?

Die schijnt zich toch ook behoorlijk te hebben herpakt..
                      Hangt er vanaf wat je definieert onder 'herpakt'. Speelt weer wekelijks in de PL, maar is tevens de meest gepasseerde doelman daar. Heeft natuurlijk ook met het niveau van de verdedigers bij Norwich te maken, maar heb nou niet het idee dat ie het heel bijzonder doet.
                      "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Cillessen, Krul, Bijlow zou best een logisch rijtje kunnen zijn. Al verwacht ik dat Koeman, ook met het oog op de groepsprocessen waarover hij vaak spreekt, met Cillessen, Zoet, Bizot naar het EK zal gaan.

Comment

Krul keepte vandaag niet onverdienstelijk.

Comment

Working...
                          X