Announcement

Collapse
No announcement yet.

EURO2020: "Het Volksparkstadion is van Oranje" ... en Estland ook.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geweldig interland weekend voor Oranje met een dubbele overwinning en 8 doelpunten. Op 10 oktober moet je in de Kuip gewoon kunnen winnen van Noord Ierland, wellicht zal Wit Rusland uit lastiger zijn dan de wedstrijd van vandaag. Maar dit ziet er hoopvol uit voor Oranje, ook in de wetenschap dat je nog een vangnet hebt.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Ik ben vooral blij met de spelopvatting. Voorheen waren dit soort potjes heel gezapig, dat was gisteren vrijwel niet aan de orde. Leuk om te zien dat Wijnaldum in zijn nieuwe rol helemaal is opgebloeid. Voorheen werd hij, ook door ondergetekende, gekscherend Gini het spookje genoemd. Daar is echter niets meer van over.

Comment

Originally posted by Joost View Post
        Zit Frank Snoeks dezelfde wedstrijd te kijken?
        Ik heb het geluid zachter gezet, wat kan die vent 90 minuten lang een onzin uitkramen.

Comment

Originally posted by Jamel View Post
          0-4, niks mis mee toch?
          Wat mij betreft niet. Prima resultaat voor een uitwedstrijd in Estland.
          "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Blijft toch bijzonder dat die Babel zo is opgeleefd. En hij is ook gewoon een nuttige toevoeging in dit team. Altijd aanspeelbaar en in beweging.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
              Blijft toch bijzonder dat die Babel zo is opgeleefd. En hij is ook gewoon een nuttige toevoeging in dit team. Altijd aanspeelbaar en in beweging.
              Opvallende uitspraak ook na de wedstrijd: https://www.msn.com/nl-nl/sports/voe...ijn/ar-AAH2VEC

Comment

Working...
              X