Announcement

Collapse
No announcement yet.

UEFA Nations League Finale: Nederland - Portugal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Janssen View Post
    Niet beter maar ook niet heel veel slechter toch? Speelt daarentegen wel wekelijks.
    Lood om oud ijzer.

Het Nederlands elftal is op een aantal posities cruciaal verbeterd tov paar jaar geleden: Van Dijk, De Ligt en De Jong zijn echt van wereldklasse en worden alleen nog maar beter. Plus Koeman. Dan zie je ook dat je direct veel stabieler bent. Zij trekken andere spelers mee omhoog (De Roon, Wijnaldum) en zorgen dat iemand als Blind niet alles alleen hoeft oplossen. Bovendien geeft Koeman rust ipv onrust zoals zijn voorgangers.
    Maar goed, de dag dat Nederland in elke linie een wereldtopper heeft lopen moet nog komen. De spitsen zijn niet goed genoeg (of veel te wisselvallig zoals Depay) en de keeper ook niet. Het is, wat Koeman eveneens zegt, hopen dat er voorin meer bijkomt. Misschien dat Donny van de Beek zich aanvallend nog meer kan ontwikkelen.
    Met de keepers blijft het voorlopig sowieso behelpen vrees ik.

Maar goed, met dit team is de ondergrens veel hoger gekomen, alleen tegen de absolute top blijft het lastig. En zelfs daarvan kunnen we op goede dag winnen (Frankrijk, Duitsland, Portugal de vorige keer).
    Ik weet niet hoe erg dat is, ben allang blij dat ons niveau blijkbaar toch hoger ligt dan iedereen paar jaar geleden nog dacht.

Comment

Originally posted by Simon View Post
      In principe gaat het tussen Nederland en Noord-Ierland voor plaats 2 en dat zou geen problemen mogen opleveren, maar toch zou het wel goed uitkomen als de Noord-Ieren morgen punten verspelen in Minsk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
      Dit Nederland is nog 0,0 getest op echte druk en stress, gisteren was misschien de eerste keer en dat ging niet best. Een grote achterstand op Noord-Ierland overbruggen is ook in een makkelijke groep echt geen zekerheidje. Dan zal er beter gespeeld moeten worden.

Comment

Het baart vooral zorgen dat we geen echte spitsen van niveau hebben en ik zie dat tot aan het volgende WK ook niet zomaar veranderen. Heimwee naar de tijd van Van Nistelrooij, Kluivert en Makaay die elkaar voorin in de weg zaten.
        Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Originally posted by Simon View Post
          In principe gaat het tussen Nederland en Noord-Ierland voor plaats 2 en dat zou geen problemen mogen opleveren, maar toch zou het wel goed uitkomen als de Noord-Ieren morgen punten verspelen in Minsk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk
          Ze hebben met pijn en moeite van Estland gewonnen, dus het zou zomaar kunnen dat ze punten verspelen in Minsk...

Comment

Het baart vooral zorgen dat we geen echte spitsen van niveau hebben en ik zie dat tot aan het volgende WK ook niet zomaar veranderen. Heimwee naar de tijd van Van Nistelrooij, Kluivert en Makaay die elkaar voorin in de weg zaten.
            Klopt, dat is zeker zorgelijk. Hopelijk maakt Vincent Janssen nog eens een transfer zodat hij weer eens speelt en krijgen Lammers, Buitink en Venema alle kansen bij hun clubs. Wachten op toptalenten van een volgende generatie heeft nu ook niet geholpen; Vente, Piroe lijken niet door te breken. Voor de volgende wedstrijden hoop ik dat Koeman Babel in de spits zet of met 2 aanvallers gaat spelen. Depay is te kostbaar voor dit team om hem op een positie te zetten die hij niet kan invullen.

Comment

Het WK is op zich pas over drie jaar. Wellicht dat Zirkzee, Redan of Broby wel talentvol genoeg blijken. Maar dan zijn het natuurlijk nog steeds geen volleerde topspitsen.
              Last edited by Max; 10-06-2019, 14:17.
              Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

donyell Malen komt eraan.

Geen paniek!!
                Wa Haj, Wa Woj

Comment

Wellicht dat Chong nog de geest krijgt.
                  Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

UG waarom speelt Felix niet?
                    Ik denk dat meneer Santos heeft meegelezen hier. Uit wanhoop dan toch maar checken wat die Rotterdamse Portugees ervan vindt.

Originally posted by U.G. View Post

Met deze selectie kun je bijna alleen 4-2-3-1 doen, met Bruno in de punt en een blok met Neves ( geen fan ) en William daarachter. Guedes en Bernardo op de flanken, en meneer Ronaldo op 9. Of Guedes als invaller, en een echte spits ( Jota ) dan kan Ronaldo zijn vrije rol nemen. This is it. Felix is een geweldige voetballer maar heeft uiteraard nog tijd nodig maar duidelijk ook geen hybride-speler als Ronaldo.
                    Originally posted by JFK View Post
                    En U.G. Mag ook vertrekken.
                    Originally posted by gevegt View Post
                    Naja ok, als jullie het allebei zeggen dan moet het maar he. Geef me een maandje, ik moet wat administratie afronden en gepast afscheid kunnen nemen van m'n buitendame...geeft toch alleen maar hoofdpijn. Dan hebben jullie van mij iig nooit meer last
                    My girl's insaaane but it's all right

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                      Dit Nederland is nog 0,0 getest op echte druk en stress, gisteren was misschien de eerste keer en dat ging niet best. Een grote achterstand op Noord-Ierland overbruggen is ook in een makkelijke groep echt geen zekerheidje. Dan zal er beter gespeeld moeten worden.
                      De afgelopen wedstrijd tegen Duitsland, ook een nederlaag maar wel veerkracht getoond.
                      Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Working...
                      X