Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oranje Leeuwinnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maasveld View Post
    De VAR heeft daar helemaal niet naar gekeken.
    die is ook afgehaakt.

Comment

Originally posted by JFK View Post
      Jullie zitten echt serieus naar die flauwekul te kijken?
      Nee gelukkig niet. Leuke middag met mijn dochters op de kermis geweest.

Comment

Zo, ik heb het toch volgehouden. Viel niet mee en ik verbaas mij echt iedere keer weer over de trainert. Ziet ze soms een compleet andere wedstrijd?
        Je hebt een goede middenvelder en een goede aanvaller op de bank, waarom dan niet de zwakste middenvelder en zwakste aanvaller eraf halen.
        Vandaag dus Martens en Spitse. Ze durft dat gewoon niet.

Voetballend van een extreem bedenkelijk laag niveau met vandaag opnieuw 2 voldoende uitgedeeld door De Groene Scout; Miedema en Groenen.
        Beerensteijn en Roord hadden er ook voor in aanmerking kunnen komen als ze langer gespeeld hadden. Rest kwam vandaag niet verder dan een 3, 4 of 5 als rapportcijfer.

Comment

Originally posted by JFK View Post
          Jullie zitten echt serieus naar die flauwekul te kijken?
          Gelukkig, ik ben dus niet de enige die zo denkt. Ik heb tot nu toe helemaal niks van dat WK gezien en dat zal zo blijven.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
            Gelukkig, ik ben dus niet de enige die zo denkt. Ik heb tot nu toe helemaal niks van dat WK gezien en dat zal zo blijven.
            Stoer.

Comment

Als ik dat permanente verongelijkte jankhoofd van die Miedema zie heb ik een week slechte zin dus ik sla die potjes ook lekker over.
              Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Slechte 1e helft. Niet te doen.
                Geen enkele was goed en Jackie was weer heel matig vandaag.

Gelukkig een betere 2e helft, maar nog kan het beter.
                Tegen Frankrijk of Amerika kan dit echt niet, ga je er zeker af met 5-0.

Comment

Hoorde van iedereen dat Groenen veruit de beste speelster was juist!!!! Zelf niet gezien, was bij een lekkere nacompetitiewedstrijd om promotie naar de eerste klasse, maar de liefhebbers van de vrouwenvariant waren zeer positief over Jackie.

Verder valt er weinig meer over te zeggen dan dit, denk ik:

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                    Kika van Es is waarschijnlijk de enige vrouwelijke linksback in Nederland, want anders snap ik niet dat ze erin staat.

Vooralsnog houdt Randy haar concurrente Merel van Dongen toch buiten het elftal.

Comment

Originally posted by DeMaster View Post
                      Geen enkele was goed en Jackie was weer heel matig vandaag.
                      Begin steeds meer aan je te twijfelen. Hoe bekijk jij een wedstrijd dan?

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                        Begin steeds meer aan je te twijfelen. Hoe bekijk jij een wedstrijd dan?
                        Zoals ik dat ook aan jou doe. Altijd maar commentaar op het vrouwenvoetbal maar ondertussen toch alles kijken.
                        Wat denk jezelf? Net zoals ieder ander......

Comment

Ze moeten blij zijn dat Kameroen er geen drol van kon. Wel lachen die assist bij de 2-1 en die schwalbe koningin.
                          Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Om mijn kritiek iets meer te onderbouwen vandaag maar eens een keer een hele wedstrijd gekeken.
                            Dat valt dus echt niet mee en ik kreeg bevestigd dat het een belabberd niveau is met vandaag 2 uitzonderingen Groenen en Miedema.
                            Dat jij dan komt met de opmerking dat Groenen niet goed was vind ik heel vreemd. Vandaar dat ik mij afvraag hoe jij dan naar die wedstrijd hebt gekeken.

Comment

In elk geval met dit shirt aan, vermoed ik:

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                                Om mijn kritiek iets meer te onderbouwen vandaag maar eens een keer een hele wedstrijd gekeken.
                                Dat valt dus echt niet mee en ik kreeg bevestigd dat het een belabberd niveau is met vandaag 2 uitzonderingen Groenen en Miedema.
                                Dat jij dan komt met de opmerking dat Groenen niet goed was vind ik heel vreemd. Vandaar dat ik mij afvraag hoe jij dan naar die wedstrijd hebt gekeken.
                                Mijn mening is dat Groenen niet goed gespeeld heeft. Passes die ook van haar niet aankwamen.

Comment

Working...
                                X