Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oranje nieuwstopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JMD View Post
    Schijnt tegenwoordig een verplichting te zijn vanuit de FIFA, zodat je de desbetreffende clubs kan voorbereiden op het feit dat ze spelers gaan missen.
    Ja, maar zorg er dan voor dat je alle spelers die bij de definitieve selectie zitten ook bij de voorselectie zet. Anders weten de clubs nog niet waar ze aan toe zijn. Boadu zat niet bij de voorselectie bijvoorbeeld (al was hij anders wel bij Jong Oranje geselecteerd uiteraard).

Comment

van Wonderen vertrekt bij Oranje, Koeman moet op zoek naar een nieuwe assistent.
      Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Ik heb begrepen dat hij zijn ei niet kwijt kon binnen Oranje.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
          Ik heb begrepen dat hij zijn ei niet kwijt kon binnen Oranje.
          Dat vanwondert me niets.

Comment

We moeten de bond helpen een opvolger te vinden!!

Poll: De nieuwe assistent van Koeman bij Oranje moet worden...[*]Giovanni van Bronckhorst[*]Winston Bogarde[*]Leonid Slutsky[*]Clarence Seedorf[*]Zeljko Petrovic[*]Regi Blinker[*]Arjen Robben[*]Peter Boeve[*]Rafael van der Vaart[*]Jaap Stam[*]Robin van Persie[*]Fons Groenendijk[*]Wesley Sneijder[*]Jessica Torny[*]Patrick Pothuizen[*]Gerald Vanenburg[*]Robert Maaskant[*]Ruud Heus[*]Jerrel Hasselbaink[*]Roy Makaay[*]iemand anders, nl. (noem naam)
            Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Comment

Azing Griever

Comment

Originally posted by Makanaky View Post
                Azing Griever
                Tja, je hebt Lodeweges ook al toch? Dan zou ik voor een jonger type gaan.

Comment

Ik heb werkelijk geen idee; zie in het lijstje ook weinig namen waarvan ik denk dat Koeman het ziet zitten. Misschien eens kijken naar een minder bekende naam en juist een tactische topper uit de amateurwereld.

Comment

-
                    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                    En God huilt vroom alleen
                    -

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                      Maakt het echt wat uit? Doe iemand die het goed kan vinden met elke huidskleur, dat is tegenwoordig h���l belangrijk.
                      We hebben al een snowflake als bondscoach, dus dat is niet meer nodig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                        Ik heb werkelijk geen idee; zie in het lijstje ook weinig namen waarvan ik denk dat Koeman het ziet zitten. Misschien eens kijken naar een minder bekende naam en juist een tactische topper uit de amateurwereld.
                        Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Profielschets lijkt mij toch vooral een niet al te oude voormalig international. Maar wellicht komt de bond met een leuke surprise!

Comment

Erwin?
                          Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post

Dat zal denk ik niet zo snel gebeuren. Profielschets lijkt mij toch vooral een niet al te oude voormalig international. Maar wellicht komt de bond met een leuke surprise!
                            Romano Denneboom en dat nieuws dan bekend maken tijdens kerst.

Comment

Of Edwin Vurens met pasen.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post

Dirk Kuyt natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Comment

Working...
                                X