Announcement

Collapse
No announcement yet.

KNVB-beker 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De UEFA heeft een deadline gesteld voor wanneer de clubs bekend moeten zijn. Ik zou zeggen probeer deze wedstrijd een week voor de start van de competitie te laten spelen als vervanger voor de JC schaal.

Comment

Originally posted by De Wolf View Post
      De UEFA heeft een deadline gesteld voor wanneer de clubs bekend moeten zijn. Ik zou zeggen probeer deze wedstrijd een week voor de start van de competitie te laten spelen als vervanger voor de JC schaal.
      De deadline van de UEFA is (voorlopig) 3 augustus, dus dat kan al niet. Alleen als de UEFA de deadline verlengd tot na 1 september, dan zou het nog kunnen voor Utrecht om Europees voetbal te halen.

Comment

Is het echt zo'n probleem om de finale in Duitsland te spelen? Daar mag je voetballen. Even los van quarantaine enzo.
        -
        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
        En God huilt vroom alleen
        -

Comment

Originally posted by Satyr View Post
          Is het echt zo'n probleem om de finale in Duitsland te spelen? Daar mag je voetballen. Even los van quarantaine enzo.
          Jij kijkt dus naar De Snor.

Comment

Nee, al eeuwen niet meer.
            -
            Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
            En God huilt vroom alleen
            -

Comment

Ja joh, de Duitsers zitten op ons te wachten.

Comment

Nee, al eeuwen niet meer.
                Dat kan ik alleen zeggen.

Comment

Ze hebben een enorm uitgebreid protocol opgesteld in Duitsland om hun eigen wedstrijden te kunnen spelen. Denk je dat ze dan ook maar even buitenlandse clubs zomaar even wedstrijden willen laten spelen daar.

Comment

Originally posted by Forza AZ View Post

Ze hebben een enorm uitgebreid protocol opgesteld in Duitsland om hun eigen wedstrijden te kunnen spelen. Denk je dat ze dan ook maar even buitenlandse clubs zomaar even wedstrijden willen laten spelen daar.
                    Als de clubs zich aan die regels conformeren lijkt me het geen enkel probleem.

Comment

Dat Utrecht graag de bekerfinale nog wil spelen, dat snap ik. Maar dat die advocaat zelfs Bonaire als mogelijke speellocatie oppert, is toch wel lachwekkend. Het nationale team van Bonaire moest z'n thuiswedstrijden in de CONCACAF Nations League spelen op CuraƧao, dus hoe zou je dan wel een Nederlandse bekerfinale op Bonaire kunnen spelen?

Comment

Zonder publiek moet toch kunnen.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
                          Zonder publiek moet toch kunnen.
                          Ook voor een wedstrijd zonder publiek zal een stadion bepaalde faciliteiten moeten hebben, voor o.a. media e.d. Ik heb geen idee of het stadion op Bonaire daar aan voldoet

Comment

Working...
                          X