Announcement

Collapse
No announcement yet.

KNVB-beker 2019/20

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Genot!

Heerenveen is echt niks meer, kwartfinale beker en nog zoveel lege stoeltjes.

Comment

Een fijne overwinning en idd een prachtig eerbetoon aan Carlo de Leeuw.

Bijlow
      Wa Haj, Wa Woj

Comment

Wanneer weet ik nu wanneer NAC moet. Allemaal leuk en aardig die 3 mogelijke datums maar moet ze wel vrij regelen.

Comment

Originally posted by zwammy View Post
          Wanneer weet ik nu wanneer NAC moet. Allemaal leuk en aardig die 3 mogelijke datums maar moet ze wel vrij regelen.
          Je kunt beter thuis blijven....
          Wa Haj, Wa Woj

Comment

Vandaag zullen de data wel bekend gemaakt worden door de KNVB.

Comment

Feyenoord de dubbel, wie had dat in November kunnen voorspellen...

Comment

5 maart om 20:45

Comment

Originally posted by Susa View Post

Je kunt beter thuis blijven....
                  Na het laatste debacle heb ik inderdaad gezegd dat ik nooit meer naar de kuip ga als alleen na de finale. Maar goed, kan ik alvast wennen aan de plek voor de finale.

Comment

Na het laatste debacle heb ik inderdaad gezegd dat ik nooit meer naar de kuip ga als alleen na de finale. Maar goed, kan ik alvast wennen aan de plek voor de finale.
                    Echt niet. In de finale zit je namelijk aan de andere kant van het stadion. Ajax krijgt altijd de kant van het uitvak toegewezen, dus dit jaar ook.
                    "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post

Echt niet. In de finale zit je namelijk aan de andere kant van het stadion. Ajax krijgt altijd de kant van het uitvak toegewezen, dus dit jaar ook.
                      Ik vraag mij af of dat ook zo is wanneer Feyenoord de tegenstander is.

Comment

Originally posted by De Wolf View Post

Ik vraag mij af of dat ook zo is wanneer Feyenoord de tegenstander is.
                        Dan wordt de finale over 2 wedstrijden gespeeld, waar dan weer geen plek voor is in het speelprogramma
                        "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Abubakari View Post

Je bent zelf een lul.

En powers om streepjes te laten verdwijnen heb ik ook niet, heb wel een idee wie dat misschien wel kan. Iemand die meer powers heeft dan de gewone moddereter. Maar misschien ligt het ook wel ergens anders aan. Dat je gewoon zo'n naarling bent dat die streepjes zich uit zichzelf terugtrekken, zou mij niets verbazen.
                          Ik een naarling?

Comment

Originally posted by gevegt View Post

Ik een naarling?
                            Dat niet alleen, je bent ook nog een lul en, net als je denkt dat het niet erger kan, ook nog een PSV`er.

Comment

Dat niet alleen, je bent ook nog een lul en, net als je denkt dat het niet erger kan, ook nog een PSV`er.
                              Wat een boel narigheid op Valentijnsdag. Doeis lief!

Comment

Uitstekend verwoord.
                                All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Working...
                                X