Announcement

Collapse
No announcement yet.

KKD Speelronde 26

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toeschouwersrecord gesneuveld in Leeuwarden? Volgens Teletekst wel!

Comment

In Breda bleef het daarentegen wel erg rustig.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
        Mulder liet even zien dat ie een uitstekende leidsman is.
        Zijn uitleg was prima inderdaad, maar ik ben het niet met hem eens dat er niks aan de hand was bij dat luchtduel. Het bloed gutste uit de neus van de NEC'er; volgens mij was daar echt wel een elleboog bij betrokken. Had Mulder trouwens pratend heel anders verwacht. Zo'n zachte en hoge stem bij zo'n macho in het veld.

Bij Helmond Sport-Jong Ajax werd trouwens even een 100% rode kaart gemist. Jong Ajax won wel en dat met de jongste ploeg ooit. Veelbelovend talent Youri Regeer (16) maakte zijn debuut.

Comment

Ohja en Hoedemakers. Ben benieuwd welke subtop club hem gaat ophalen in de zomer. Wat een goede speler is dat geworden zeg, die word alleen nog maar beter. Gaan we mooi wat geld aan verdienen.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post

Zijn uitleg was prima inderdaad, maar ik ben het niet met hem eens dat er niks aan de hand was bij dat luchtduel. Het bloed gutste uit de neus van de NEC'er; volgens mij was daar echt wel een elleboog bij betrokken. Had Mulder trouwens pratend heel anders verwacht. Zo'n zachte en hoge stem bij zo'n macho in het veld.
            Dramatische scheids ook hoor. Had John van den Brom helemaal gelijk in. Zou net als zijn broertje een transfer naar Duitsland moeten overwegen.

Comment

Hoppa, Volendam verloren! 9 punten los + doelsaldo dus 10. Ik ga het bier maar vast koud zetten..

Comment

Jong AZ-Almere City (3-3) uit speelronde 23 moet worden overgespeeld omdat bij Jong AZ de geschorste Goudmijn was opgesteld. Hij had weliswaar slechts 4 gele kaarten dit seizoen, maar bij de registratie was de gele kaart uit de laatste wedstrijd van vorig seizoen niet meegenomen.
                Almere City heeft de keuze gekregen of ze de wedstrijd willen overspelen, en heeft daar ja op gezegd.

Comment

Originally posted by Forza AZ View Post
                  Jong AZ-Almere City (3-3) uit speelronde 23 moet worden overgespeeld omdat bij Jong AZ de geschorste Goudmijn was opgesteld. Hij had weliswaar slechts 4 gele kaarten dit seizoen, maar bij de registratie was de gele kaart uit de laatste wedstrijd van vorig seizoen niet meegenomen.
                  Almere City heeft de keuze gekregen of ze de wedstrijd willen overspelen, en heeft daar ja op gezegd.
                  De wedstrijd wordt a.s. maandag om 20.00u weer gespeeld.

Comment

Lekker handig van almere036 , verliezen ze de opnieuw gespeelde wedstrijd met 3-1 en zijn ze een punt kwijt.

Comment

Haha, zal je altijd zien.

Wij volgende week naar Jong AZ, toch altijd wel lastige potjes. Kunnen hopelijk weer goede zaken doen met Eagles - Graafschap en Volendam - Jong Ajax op het programma.

Comment

Working...
                      X