Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roda JC Nieuwstopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet zo heel verrassend.
    Ik begrijp wel dat ze in beroep zijn geweest, wellicht was er enige clementie mogelijk gezien de hele gang van zaken maar als dat er niet is moeten we gewoon verder.

Comment

Wat doe je als je seizoen verloren is, je kansloos 15e staat en enkel nog voor de gezelligheid meedoet?

Nou, dan zet je je coach op non-actief!

Comment

Oei! Dan moeten we Roda JC maar snel helpen bij het vinden van een opvolger:

Poll: De meest geschikte nieuwe trainer voor Roda JC is...[*]Andries Ulderink[*]Ricardo Moniz[*]Fons Groenendijk[*]Jurgen Streppel[*]Alexander Voigt[*]Peter Van Houdt[*]Peter Boeve met assistent Henk Wisman[*]David Nascimento[*]Ioannis Anastasiou[*]Klaas Wels[*]Maurice Verberne[*]Mark van Bommel[*]Jo Bonfrère[*]Mario Been[*]Ruud Brood[*]Sef Vergoossen[*]Sarina Wiegman[*]Huub Stevens[*]Erwin Koeman[*]Eric Meijers[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
        Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Comment

1. FC Roda JC Kerkrade zukt eine neues Hauptsturmbahnfuhrer

Ik had al gereageerd, maar ben overgekwalificeerd op basis van mijn Football manager ervaring :(
          -
          Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
          En God huilt vroom alleen
          -

Comment

Slechte resultaten en slechte omgang met mensen binnen de club, zo heb ik begrepen. De club heeft duidelijk behoefte aan een schokeffect dus ik ga voor Ricardo Moniz!

Comment

In deze onrustige tijden heeft de club behoefte aan een clubicoon. Yannis Anastasiou moet het dus gaan doen!

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                1. FC Roda JC Kerkrade zukt eine neues Hauptsturmbahnfuhrer

Ik had al gereageerd, maar ben overgekwalificeerd op basis van mijn Football manager ervaring :(
                Ik heb gewoon toch op je gestemd.

Originally posted by Joost View Post
                Wat doe je als je seizoen verloren is, je kansloos 15e staat en enkel nog voor de gezelligheid meedoet?
                Nou, dan zet je je coach op non-actief!
                17de zelfs. Ze hebben je club wel echt grondig om zeep geholpen zeg.
                Last edited by Abubakari; 2 weeks ago.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                  In deze onrustige tijden heeft de club behoefte aan een clubicoon. Yannis Anastasiou moet het dus gaan doen!
                  Is Yannick een echte koempel?
                  All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by JFK View Post

Is Yannick een echte koempel?
                    Anastasiou wil graag dat zijn spelers de mouwen opstropen en zich het snot voor de ogen lopen. Dat vinden de fans fijn om te horen. Net zoals ze dat bij 99,99999% van de profclubs op aarde fijn vinden om te horen.

Comment

Rob Maas graag.

Comment

Originally posted by Bernardo View Post
                        Rob Maas graag.
                        Pas maar op, we komen binnenkort in Leeuwarden de punten ophalen!

Comment

Zonder gekheid, heel erg verbaasd ben ik niet over deze stap. Een vervanger zal er waarschijnlijk niet komen zodat het in ieder geval geen extra salariskosten geeft.

Hij heeft zich intern, en zoveel personeel is er niet meer, onmogelijk gemaakt door zijn werkwijze. De resultaten zijn natuurlijk bedroevend en vooral dat zal de reden zijn. Met spelers die nu op de bank zitten eindigden we vorig jaar hoger en er zou nu meer kwaliteit moeten zijn. Ondanks alle nederlagen werd er in de basiself nauwelijks gewisseld en begon het echt op te vallen hoezeer Muyters zijn 'vriendjes' liet staan en anderen geen kans gaf.

Voor in doel kan hij kiezen tussen Muyters en Novakovic. De eerste is oud en straalt onzekerheid uit, de tweede is een jong talent en is gewoonweg beter.
                          Ik ben benieuwd wat we vrijdag te zien krijgen en je weet het natuurlijk nooit in de Eerste Divisie, ik acht het niet eens uitgesloten dat we in de laatste periode wel goed gaan presteren.

Comment

Van Bommel gaat ook heel goed in de poll. Wordt nog een spannende strijd tussen hem en Ioannis zo.

Comment

Originally posted by Joost View Post
                              Zonder gekheid,
                              Ja, en dan stop ik met lezen. zolang jij ons niet serieus neemt wordt het nooit meer wat met je clupje.

Comment

Originally posted by gevegt View Post

Ja, en dan stop ik met lezen. zolang jij ons niet serieus neemt wordt het nooit meer wat met je clupje.
                                All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Working...
                                X