Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eredivisie Speelronde 16

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga ervan uit dat PSV wederom punten gaat verspelen.

Comment

Duels van Twente worden op dit moment echt met de week slechter. Denk dat VAK P binnenkort wel weer met een statement komt.

Comment

Maak ons gek.

Comment

2-0 voor PSV; lijkt van Bommel toch de kerst nog te kunnen halen.

Comment

Zo we spelen weer uit, even van Bommel wat vertrouwen geven.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
              Duels van Twente worden op dit moment echt met de week slechter. Denk dat VAK P binnenkort wel weer met een statement komt.
              Dat was 1 van de slechtste en saaiste wedstrijden die ik in jaren heb gezien.

Comment

Om eerlijk te zijn vind ik Fortuna een zwak team hebben. Echter, ze hoeven niet te wanhopen om te degraderen, want er zijn nog slechtere teams.
                Gele kaarten voor Fortuna waren trouwens terecht in tegenstelling wat die trainer van Fortuna beweerde.

Comment

Originally posted by stc View Post
                  Om eerlijk te zijn vind ik Fortuna een zwak team hebben. Echter, ze hoeven niet te wanhopen om te degraderen, want er zijn nog slechtere teams.
                  Gele kaarten voor Fortuna waren trouwens terecht in tegenstelling wat die trainer van Fortuna beweerde.
                  Klopt, ik heb vanavond Emmen gezien. Die kunnen er geen ene kut van.

Comment

Die clubs onderin pakken hun punten vooral thuis en bakken er uit vrijwel allemaal niks van. Dus uit kunnen ze er van Sparta t/m RKC allemaal geen kut van. VVV ook niet.

Comment

Ben je dronken Maasveld? Je post nu al 3x hetzelfde.

Dat VVV ken er trouwens ook geen ene kut van.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                        2-0 voor PSV; lijkt van Bommel toch de kerst nog te kunnen halen.
                        Ach, volgende week onze traditionele verliespartij in de Kuip en het is weer crisis hoor.

Comment

Maasveld gefeliciteerd!
                          Ben je Blind ofzo?

Comment

Wat een rare actie van Marsman. Natuurlijk is dat een penalty.

Comment

Wat een debiel

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                                Wat een rare actie van Marsman. Natuurlijk is dat een penalty.
                                Veel duidelijker krijg je ze niet. Onbegrijpelijke actie.

"May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Working...
                                X