Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vitesse Nieuws topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ALenstra View Post
    Okee, wie volgt hem op. Maurice Steijn?
    Die ontbreekt in de poll, want die wil zijn salaris van zijn ex-club opstrijken voor hij elders start.

Poll: Vitesse moet als nieuwe trainer gaan voor...[*]Edward Sturing[*]Jaap Stam[*]Raymond Atteveld[*]Dennis en Jhon van Beukering[*]Sarina Wiegman[*]Erwin van de Looi[*]Kristof Aelbrecht[*]Jean-Paul van Gastel[*]Bob Peeters[*]Peter Boeve met Henk Wisman[*]Roy Makaay[*]Robert Molenaar[*]Peter van den Berg[*]Zeljko Petrovic[*]Theo Janssen en Nick Hofs[*]Robert Maaskant[*][*]John Lammers[*]Clarence Seedorf[*]Avram Grant[*]iemand anders, nl... (noem naam)
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Comment

Ik mis Honda in de poll.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
        Ik mis Honda in de poll.
        Dat was ook een prima naam geweest achteraf. Maar dan kan je kiezen voor 'Iemand anders, nl.'

Comment

Ik vind dit echt zonde, het lag toch niet aan de trainer bij Vitesse.
          -
          Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
          En God huilt vroom alleen
          -

Comment

Sturing lijkt me de aangewezen persoon als interim trainer.

Originally posted by Satyr View Post
            Jammer dat zo'n markant figuur verdwijnt. Maar het voetbal was met het Vitesse materiaal om te janken.

Ben je Blind ofzo?

Comment

Wat ik wel opvallend vond en vind is dat ze echt een goede en brede selectie hebben, maar het centraal achterin (toch een belangrijk onderdeel) met twee zachtgekookte eieren doen (Doekhi en Obispo).

Comment

Originally posted by Satyr View Post
                Jammer idd, kleurrijke man …
                Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Vitesse gaat beloftentrainer Joseph Oosting aanstellen als interim-coach; denk dat NoordOoster nu wel fan van Vitesse wordt.

Comment

Dat is een zeer vriendelijke kerel in elk geval!

Comment

Maar het belangrijkste: heeft hij ook een Instagram-account?

Comment

Lijkt me niet, is hij waarschijnlijk te nuchter voor. Zoon Thijs ongetwijfeld wel.

Comment

Honda per direct alweer weg bij Vitesse.
                          "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Het waren 4 mooie weken.

Kan ie zich weer mooi aanbieden bij AC Milan en Man Utd.

Comment

Originally posted by De Groene Scout View Post
                              Vitesse gaat beloftentrainer Joseph Oosting aanstellen als interim-coach; denk dat NoordOoster nu wel fan van Vitesse wordt.
                              Mooi voor Oosting dat hij de kans kreeg en ook mooi, dat hij succes heeft.
                              Ik gun hem dat vooral ook omdat ik vind, dat zijn ontslag bij HHC nogal sneu was.
                              Ik blijf erbij, dat de slechte resultaten van toen niet aan hem lagen.
                              Overigens is Joseph Oosting nu eindelijk ook toegelaten tot de cursus coach betaald voetbal.
                              En zijn zoon Thijs schijnt het goed te doen bij AZ. Die heeft daar onlangs een mooi contract getekend.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                                Het waren 4 mooie weken.

Kan ie zich weer mooi aanbieden bij AC Milan en Man Utd.
                                Precies die heeft zich vast en zeker wel in de kijker gespeeld.

Comment

Working...
                                X