Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ons Europees voetbaltopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mario View Post
    Wel goed om te zien dat PSV dit toernooi eindelijk serieus lijkt te nemen. Wellicht wordt het nog wat dit seizoen in de EL.

1-4
    Ik vind het wel frappant dat ze het net 1 seizoen doen nadat Ajax heeft laten zien dat zowel nationaal als internationaal presteren mogelijk is.

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
      Ik vind het wel frappant dat ze het net 1 seizoen doen nadat Ajax heeft laten zien dat zowel nationaal als internationaal presteren mogelijk is.
      IK denk zeker dat dat meegespeeld heeft. AJax heeft vorig seizoen (en in 2016/2017) laten zien dat NL ploegen ook ver kunnen komen in CL/EL, als ze het toernooi (EL) maar serieus nemen, en dat ze dan ook in de competitie succes kunnen hebben. PSV speelde gister in zijn sterkst mogelijke opstelling, de laatste keer dat PSV deelnam aan de EL-groepsfase (2014/2015) speelde men vaak met een B-team. Het kwam toen wel door de groepsfase, maar liet zich toen gewillig uitschakelen door Zenit, de competitie was belangrijker. Gezien de selectie van PSV (die in de breedte heel sterk is) kan je dit seizoen echt gewoon zowel in de EL als in de beker als in de competitie meestrijden.

Comment

Mwah, ik vond PSV vorig jaar ook wel goed spelen in de CL en zat het een paar keer niet mee (Inter thuis bijv.) en denk ik dat het gebrek aan ervaring de oorzaak was dat het allemaal net niet was. Ik vind het ook oprecht jammer dat jullie dit jaar geen CL spelen want met die voorhoede had ik het graag willen zien.

Comment

Originally posted by Eef de Kip View Post
          Mwah, ik vond PSV vorig jaar ook wel goed spelen in de CL en zat het een paar keer niet mee (Inter thuis bijv.) en denk ik dat het gebrek aan ervaring de oorzaak was dat het allemaal net niet was. Ik vind het ook oprecht jammer dat jullie dit jaar geen CL spelen want met die voorhoede had ik het graag willen zien.
          In augustus geloofde ik er echt niet in nee, maar met deze voorhoede had je in sommige poules (niet 1 zoals vorig jaar) best wel wat kunnen klaarspelen en minimaal 3e kunnen worden.

Vorig jaar zat het sowieso al niet mee met de loting, want met hoe PSV vorig najaar draaide had het in een groep met een 'mindere nummer 4' gewoon 3e kunnen worden en dan had je iig EL kunnen spelen. Hoe ver je daarin was gekomen had afgehangen van de loting.

Comment

Ahum....aanpassen deze post. Ben je helemaal mal?
            Hier neem een Snicker!
            Last edited by JFK; 09-10-2019, 17:32.
            All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Originally posted by JFK View Post
              Ahum....aanpassen deze post. Ben je helemaal mal?
              Hier neem een Snicker!
              Verder is gevegt een lul en PSV een kutclub.

Comment

Verder is gevegt een lul en PSV een kutclub.
                Better?

Comment

Ik hoop dat PSV vanavond wint.

Comment

Dat hoop jij toch altijd omdat je voor PSV bent?

Comment

Ja altijd.

Comment

Wat is de opstelling van Linz?

Comment

Ik zou zeggen vraag het de trainer van Linz.

Opstelling PSV
                          Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Sadilek; Rosario, Guti, Ihattaren; Bergwijn, Gakpo, Doan

Reserves
                          Ruiter, Baumgartl, Bruma, Mitroglou, Boscagli, Thomas, Teze

Comment

Ik vraag de opstelling van Linz, kom jij aanschijten met psv waar niemand op zit te wachten.

Comment

Opstelling van Linz al bekend?

Comment

Originally posted by JFK View Post
                                Ik vraag de opstelling van Linz, kom jij aanschijten met psv waar niemand op zit te wachten.
                                Niemand heeft interesse in de opstelling van Linz.

Comment

Working...
                                X