Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fortuna Sittard Nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog altijd geen nieuws wat betreft Ledley, maar Gregoire Amiot is de nieuwe centrale verdediger. 24-jarige Fransman die overkomt van Bourg-en-Bresse en de proefperiode goed doorstaan heeft. We laten ons weer verrassen.

Comment

Bassala Sambou zorgt komend seizoen voor samba in Sittard! De 21-jarige spits komt over van Everton.

Sambou, een in Duitsland geboren Engelsman, werd begeerd door tal van clubs uit het Championship, de League One en de 1. en 2. Bundesliga. Volgens TD Sjoerd Ars koos de explosieve en beweeglijke spits na een lang traject voor het sportieve plaatje.

Comment

Dit lijkt me wel een toffe aanwinst voor Fortuna!

Comment

Zeker.
          Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Nee die kan er echt geen ene kut van.
            Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Wat me verbaasd is dat hij 21 is en nog geen seconde op huurbasis in League One of Two heeft gespeeld.

Comment

Dat zeg ik...
                Je hoeft hier niet te komen.

Comment

Originally posted by Joost View Post
                  Wat me verbaasd is dat hij 21 is en nog geen seconde op huurbasis in League One of Two heeft gespeeld.
                  Dan heeft hij dus al jaren tegen het eerste team aangezeten en mocht hij niet weg

of

Hij kan er geen kut van
                  -
                  Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                  En God huilt vroom alleen
                  -

Comment

Hij was ontevreden omdat hij nog steeds geen kans in het eerste had gekregen en heeft daarom zijn contract niet verlengd.
                    Dus inderdaad: hij zat tegen het eerste aan of hij kan er geen kut van.

Comment

Is Ultee wel echt de baas of toch Hofland? Men gaat het onderzoeken.

Aldus VI.nl

Comment

De volgende onbekende mag ons gaan verrassen, Martin Angha is de broodnodige defensieve versterking. Een 22 jarige Zwitser die overkomt van Sion, jeugdproduct van Arsenal.

Daarnaast is Clint Leemans mogelijk degene die erbij komt op het middenveld. Zowaar een bekende naam.

Comment

En ze huren Harries.

Georgina Verbaan dus binnenkort op de tribune.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                            En ze huren Harries.

Georgina Verbaan dus binnenkort op de tribune.
                            Hoeveel en welke hebben ze gehuurd?

Comment

Een 22-jarige verdediger van Swansea City. Uit Wales.

Comment

Alsnog de versterking op het middenveld, Tesfaldet Tekie komt transfervrij over, contract werd voor de deadline ontbonden bij Gent dat 2 jaar geleden nog 1,8 miljoen neertelde voor de Zweedse middenvelder. Afgelopen jaar verhuurd en genoeg minuten gemaakt in de Zweedse eredivisie.

Comment

Working...
                                X