Announcement

Collapse
No announcement yet.

Het grote Feyenoord transfertopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pascallovic View Post
    Hangt er vanaf waar je terecht komt in LA. Volgens mij hebben ze daar een serieus daklozenprobleem dat groter is dan in andere steden in Amerika.
    Ik denk niet dat Vermeer in zo'n wijk wordt gezet.

Feyenoord wil de inmiddels 37-jarige Brad Jones terughalen als vervanger.

Comment

Originally posted by Pascallovic View Post
      Hangt er vanaf waar je terecht komt in LA. Volgens mij hebben ze daar een serieus daklozenprobleem dat groter is dan in andere steden in Amerika.
      Een leuk huisje in South Central
      Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Je hebt daar inderdaad tentenkampen waar daklozen wonen. Misschien staat er al een tent klaar voor Kenneth.

Comment

Originally posted by ALenstra View Post
          Je hebt daar inderdaad tentenkampen waar daklozen wonen. Misschien staat er al een tent klaar voor Kenneth.
          Hij zal alleen nog moeten kiezen tussen the Crips en the Bloods …

Comment

Zijn mattie Gregory van der Wiel zal er ongetwijfeld voor zorgen dat ie goed terecht komt.

Comment

Yassin Ayoub vertrekt hoogstwaarschijnlijk definitief naar Panathinaikos. Blijft toch opmerkelijk dat hij zo door de maand is gevallen bij Feyenoord nadat hij het bij Utrecht zo goed deed. Wat is volgens de Feyenoorders hier de reden van?

Comment

Kuipvrees

Comment

Originally posted by De Wolf View Post
                  Kuipvrees
                  Dan helpt een transfer naar Griekenland ook niet echt …

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                    Yassin Ayoub vertrekt hoogstwaarschijnlijk definitief naar Panathinaikos. Blijft toch opmerkelijk dat hij zo door de maand is gevallen bij Feyenoord nadat hij het bij Utrecht zo goed deed. Wat is volgens de Feyenoorders hier de reden van?
                    Dat ie een waardeloze mentaliteit heeft en niet wilde vechten voor een plaats. 3 trainers hebben niet of nauwelijks gebruik van hem gemaakt. Dan zal het wel aan meneer Ayoub liggen.

"May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Nou ja, als je elke keer op de bank moet zitten, ook bij een nieuwe trainer, krijg je daar op een gegeven moment wel een sik van.

Maar ik denk dat Ayoub ook weer een speler is die bij een subtopper lekker voetbalt, maar het op een hoger niveau net niet kan brengen. Is geen schande.

Comment

Dat wordt dus lekker voetballen bij subtopper Panathinaikos!

Comment

Bozenik lijkt toch te komen

Comment

Op wie is Nik boos? Op NAC?

Comment

Originally posted by De Wolf View Post
                              Bozenik lijkt toch te komen
                              Puur dankzij Jan, want Feyenoord had geen idee wie deze speler was. Ben benieuwd!

https://twitter.com/Jan501KW/status/1221192352280334336

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
                                Op wie is Nik boos? Op NAC?
                                Ik zag me net bij het sportjournaal, een zeer bleu jochie. Het is gewoon een soort Dylan Vente die ze hebben aangetrokken.
                                oh en hij heeft een homostemmetje.
                                All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Comment

Working...
                                X