Announcement

Collapse
No announcement yet.

FC Utrecht Transfertopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Atreides View Post
    Die hebben met Janssen, Bergstorm, Klaiber best veel degelijke gasten lopen?
    Klopt hoor, maar met Gavory en Letschert zijn ze wel de beste twee spelers achterin kwijtgeraakt.

Comment

Zo goed was die Gavory toch niet? Ik lees vooral berichten van FC Utrecht-supporters die verwonderd zijn dat ze zo'n goed bedrag voor zo'n speler hebben kunnen krijgen.

Comment

Jeroen Zoet naar FC Utrecht. Die zag ik even niet aankomen.

Ik vond Paes het trouwens best goed doen, op die 2 fouten na. Die komt nu vast weer op de bank terecht. Toch zonde.

EDIT: Ik lees net dat Paes er voorlopig met een blessure uitligt. En aangezien Jensen vertrekt had Utrecht een nieuwe keeper nodig.
        Last edited by Batigoal; 1 week ago.

Comment

Lekker hoor, die ga ik selecteren voor mijn VK League team!

FC Utrecht ineens met de nummer 6 keeper ter wereld, da's toch mooi gedaan door ze.

https://twitter.com/Verkoulen/status/977642407234850816

Comment

Het kan snel gaan in de voetballerij.
            "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
              Lekker hoor, die ga ik selecteren voor mijn VK League team!

FC Utrecht ineens met de nummer 6 keeper ter wereld, da's toch mooi gedaan door ze.

https://twitter.com/Verkoulen/status/977642407234850816
              Mooi om Ronald weer eens te zien

Comment

En Vakx .

Comment

Originally posted by Maasveld View Post
                  Mooi om Ronald weer eens te zien
                  Ah, ik had nog niet eens gezien dat die daar als reaguurder betrokken was. Mooi!

Comment

Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Comment

Nog een huurling voor Utrecht. Oude bekende Kristoffer Peterson keert terug. De 25-jarige Zweed wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Swansea City.

Comment

Nog maar een aanvaller erbij. Eens kijken of ze die net zo snel afserveren als de vorige aanvallers die ze gekocht hebben. Wel knap van Zuidam om zo'n onevenwichtige selectie samen te stellen.
                        "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Ach wat boeit het. Ome Frits lapt wel bij.

Comment

Originally posted by PES5 View Post
                            Ach wat boeit het. Ome Frits lapt wel bij.
                            Het gaat mij niet zo zeer om het geld, maar meer dat je meestal geen topprestaties uit een onevenwichtige selectie kunt halen. Kijk naar PSV, die hebben met Rosario, Thomas, Hendrix, Afellay, Sadilek en Guti ook 6 spelers voor 2 posities rondlopen die allemaal niet voor elkaar onderdoen, maar wel allemaal weinig toevoegen.

Comment

Working...
                            X