Announcement

Collapse
No announcement yet.

FC Utrecht Transfertopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

FC Utrecht Transfertopic

FC Utrecht wordt zo een opvanghuis voor geflopte talenten (Labyad, Sneijder, Zivkovic, Haller, Barazite).

Comment

Lijkt het wel wat op idd maar spelers met een krasje zijn haalbaar voor Utrecht. De uitdaging voor de club is om deze spelers weer op de rails te krijgen zoals Mols, Letschert en Haller.
      Daarnaast heeft Utrecht ook wel goede jeugdproducten voortgebracht de laatste jaren zoals Ramselaar, Troupee, Amrabat en in mindere mate Ayoub (een verleden bij Ajax)

Comment

Comment

Originally posted by Orchard View Post
          Lijkt het wel wat op idd maar spelers met een krasje zijn haalbaar voor Utrecht. De uitdaging voor de club is om deze spelers weer op de rails te krijgen zoals Mols, Letschert en Haller.
          Daarnaast heeft Utrecht ook wel goede jeugdproducten voortgebracht de laatste jaren zoals Ramselaar, Troupee, Amrabat en in mindere mate Ayoub (een verleden bij Ajax)
          O het is ook zeker een goed beleid en de club staat er sportief niet voor niets zo goed voor. Blijkbaar weten ze goed om te gaan met jongens die voorheen niet zo'n beste mentaliteit hadden. Daarnaast knap dat ze regelmatig jeugdspelers weten in te passen.

Comment

Op zich ook wel gezond dat er een flink aantal Marokkanen spelen bij FC Utrecht. Er wonen ook heel erg veel Marokkanen in Utrecht. Een gezonde afspiegeling. Ik ben benieuwd naar deze andere Bilal. Zou ook een interessante speler voor Feyenoord kunnen zijn.
            Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Feyenoord moet aan de bak: clubs staan in de rij voor uitblinkende Jones
              Maandag 13 maart 2017 om 12:40
              EXCLUSIEF - Dat nog onzeker is waar Brad Jones komend seizoen onder de lat staat, zorgt ervoor dat de huidige eerste keeper van Feyenoord wordt platgebeld. Bijna de volledige Eredivisie-subtop zit achter Jones aan.

FC Twente, sc Heerenveen, FC Utrecht en AZ hebben - zelf of via tussenpersonen - al een lijntje uitgegooid naar de keeper die deze zomer transfervrij is. Het management van Jones is in gesprek met de directie van Feyenoord over een nieuw contract, maar vooralsnog is er nog geen akkoord bereikt.

Op voorhand ja zeggen tegen een rol als tweede keeper ziet Jones niet zitten. Hij wil na het vooralsnog geweldig verlopen seizoen graag de concurrentiestrijd met Kenneth Vermeer aangaan. Als er onverhoopt geen akkoord met Feyenoord bereikt zou worden, heeft Jones echter voldoende alternatieven.

Na dit seizoen lijkt er in de Eredivisie een ware keeperscarrousel te gaan draaien. Nick Marsman, huidige eerste keeper van FC Twente, heeft een aflopende verbintenis. Hetzelfde geldt voor Erwin Mulder (sc Heerenveen), Tim Krul (gehuurd, AZ) en Robbin Ruiter (FC Utrecht). Daarnaast is het sterk de vraag of PSV erin slaagt Jeroen Zoet te behouden.

(Wout Stravers / VoetbalPrimeur)

Comment

Comment

Comment

Dat zie je aan Bilal, die begint nu ook pas een beetje aan te haken na ruim twee seizoenen. Sinkgraven heeft ook aanpassingsproblemen gehad en is uiteindelijk maar tot linksback omgeturnd.

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Denk dat ie gister de eventueel aanwezige scouts wel weg heeft gejaagd

Comment

Er valt nog heel weinig te zeggen over het niveau van Amrabat en waar ie terecht kan komen. Op dit moment komt ie bij de topclubs niet in het eerste elftal, dus dan zou ik nog lekker een jaartje bij FC Utrecht blijven.
                        "May every person that laughs at your sophomoric effort be a reminder of your eternal mediocrity. And pierce your heart like a knife."

Comment

Ik las gisteren dat zijn broer gaat proberen te regelen dat Amrabat naar Watford kan. Lijkt me niet de beste keuze.

Comment

Jaartje blijven bij FC Utrecht en dan zie je wel weer verder.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                              Ik las gisteren dat zijn broer gaat proberen te regelen dat Amrabat naar Watford kan. Lijkt me niet de beste keuze.
                              Nou ja, beter Watford dan een top-6 ploeg. Watford heeft ook een goede jeugdopleiding
                              -
                              Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                              En God huilt vroom alleen
                              -

Comment

Working...
                              X