Announcement

Collapse
No announcement yet.

ADO Den Haag Nieuws Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het Man City van Afrika betaalt vast heel erg goed.

Comment

Maar het is natuurlijk niet de reden dat hij ernaar toe is gegaan.

Comment

Kun je cynisch over doen, maar Kanon voetbalt niet voor zijn eigen beurs maar voor die van zijn hele familie en dan is dit wellicht een gouden kans.

Comment

Originally posted by Abubakari View Post
          Kun je cynisch over doen, maar Kanon voetbalt niet voor zijn eigen beurs maar voor die van zijn hele familie en dan is dit wellicht een gouden kans.
          Dat is met al die Afrikaanse voetballers het geval. Meestal beperkt het zich niet tot de familie, maar het gehele dorp.
          Wil je in 2020 ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post503484

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/75gsgbc6otp05jpm5rnl

Comment

Groenendijk is weg bij ADO
            -
            Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
            En God huilt vroom alleen
            -

Comment

Jammer...
              Ben je Blind ofzo?

Comment

Dat zat er in. Zeker nu men de hete adem van RKC in de nek voelt. En er is dit jaar geen individuele topper die ze aan een paar punten helpt.

Comment

Originally posted by Batigoal View Post
                  Dat zat er in. Zeker nu men de hete adem van RKC in de nek voelt. En er is dit jaar geen individuele topper die ze aan een paar punten helpt.
                  Maar we kunnen het moeilijk de schuld van Groenendijk noemen toch?
                  Ben je Blind ofzo?

Comment

Originally posted by Atreides View Post

Maar we kunnen het moeilijk de schuld van Groenendijk noemen toch?
                    Ik heb het gevoel dat hij door het bestuur nogal in de steek is gelaten. Onder meer met het amateuristische gedoe rond de transfer van El Khayati die uiteindelijk voor veel minder wegging omdat men star was met een te hoge vraagprijs. Kanon idem. En dat mede daardoor vrijwel geen vervanging kwam.

Als je het interview met Groenendijk dit weekend na de wedstrijd zag was het wel duidelijk dat hij er geen zin meer in had. Jammer, want ik heb het idee dat hij een prima trainer is. Wellicht kan hij direct door naar VVV.

Voor de opvolging van Groenendijk wachten we natuurlijk de poll van Unregistere af!

Comment

Voor de opvolging van Groenendijk wachten we natuurlijk de poll van Unregistere af!
                      Precies, laten we ADO een beetje helpen!

Poll: ADO Den Haag moet als nieuwe trainer kiezen voor...[*]Jean-Paul van Gastel[*]Martin en Cock Jol[*]Sjaak Polak[*]Marco Gentile[*]Sarina Wiegman[*]Erwin Koeman[*]Pascal Bosschaart[*]Leonid Slutsky[*]Said Bakkati[*]Jaap Stam[*]Edwin de Graaf[*]Hans van de Haar[*]Arjan van der Laan[*]Mark Wotte[*]Ernie Brandts[*]Mario Been[*][*]Robert Maaskant[*]Ekrem Kahya[*]Xiangfu Shen[*]Iemand anders, nl. (noem naam)
                      Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Comment

Oei Unregistere, mis ik toch twee grote kanshebbers in je poll! Hoewel Hagenees Maurice Steijn volgens mij nog een clausule in het Midden-Oosten heeft dat hij niet zomaar elders salaris mag opstrijken, misschien kan hij voor zijn grote liefde wat regelen. Maar persoonlijk denk ik dat ADO aansluit bij de kale trainers-carrousel van de Eredivisie en gaat voor Jurgen Streppel.

Comment

Steijn doet het niet, die wil dat salaris niet kwijt. Waarschijnlijk ook niet voor ADO. Streppel zou nog kunnen. Stemmen op hem is mogelijk, dan kies je voor iemand anders, nl.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
                            Steijn doet het niet, die wil dat salaris niet kwijt. Waarschijnlijk ook niet voor ADO. Streppel zou nog kunnen. Stemmen op hem is mogelijk, dan kies je voor iemand anders, nl.
                            Hoewel ik denk dat je Xiangfu Shen niet moet uitsluiten, heb ik dat maar gedaan.

Comment

Hoewel ik denk dat je Xiangfu Shen niet moet uitsluiten, heb ik dat maar gedaan.
                              De vraag is of dat verstandig is als een Chinees het voor het zeggen heeft.

Comment

Voor hem ruim een miljard anderen.

Comment

Working...
                                X