Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beneliga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ElSimao View Post
    Het zijn toch echt jullie zelf die alle posts over de discussie over Ajax naar de Bundesliga naar dit topic verplaatst hebben.
    Wat dus een onrealistische fantasie is, geopperd door een zolderkameridioot dus niet relevant. Wel gelachen hoor, daar niet van.

Comment

Met uitzondering van clubs zoals Monaco, Derry City, Swansea City, Cardiff City, FC Andorra en vast nog een paar clubs die ik vergeet.

Comment

Originally posted by Kralinger View Post
        Je weet wat m.u.v. betekent???
        Mja, antwoord eens op de vraag. Als je wil. Waarom de posts over Ajax in de BL hier als je het hier alleen over de Beneliga wil hebben?

Comment

Uhm, Zie boven?

Comment

Bundesliga is NAC in de 2. Bundesliga geworden. Omdat daar nu eenmaal meer mensen achterstonden.

Comment

Hier staat een volledige lijst van clubs die in andere landen spelen: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...nother_country

Als we ons op Europa richten, zijn de redenen onder te verdelen in:

Dus zoals Satyr al zei, 0 zijn om sportieve redenen elders gaan spelen.

Comment

Mja, antwoord eens op de vraag. Als je wil. Waarom de posts over Ajax in de BL hier als je het hier alleen over de Beneliga wil hebben?
                Laten we het enigszins serieus houden, die discussie van Ajax in de BL was even leuk, maar dat was natuurlijk niet serieus.

Comment

Hier staat een volledige lijst van clubs die in andere landen spelen: https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...nother_country

Als we ons op Europa richten, zijn de redenen onder te verdelen in:

Dus zoals Satyr al zei, 0 zijn om sportieve redenen elders gaan spelen.
                  En competities die over meerdere landen gaan? Ik kan alleen de MLS bedenken.

Comment

Originally posted by mamaroli View Post
                    En competities die over meerdere landen gaan? Ik kan alleen de MLS bedenken.
                    In Europa is er iig niks, de MLS inderdaad, maar voor continentale plaatsen tellen de VS en Canada apart. Als een Canadese club de MLS wint, maar niet het (aparte) Canadese kampioenschap, gaan ze niet de Concacaf Champions League in. Daar kan je alleen voor een Beneliga geen conclusies aan verbinden, want dat zijn Concacaf-regels en geen FIFA-regels.

Comment

Laten we het enigszins serieus houden, die discussie van Ajax in de BL was even leuk, maar dat was natuurlijk niet serieus.
                      Oh, ik ben er serieus over. Ik denk ook dat een andere competitie-opzet helemaal niet zo onrealistisch is in de komende tijd.

Comment

Wellington Phoenix speelt zelfs in een ander land + een andere bond. Ze spelen dan ook nooit de AFC of OFC CL. Of het WK voor clubteams, daar gaat Auckland elke keer heen.
                        -
                        Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
                        En God huilt vroom alleen
                        -

Comment

Oh, ik ben er serieus over. Ik denk ook dat een andere competitie-opzet helemaal niet zo onrealistisch is in de komende tijd.
                          Dat laatste ben ik wel met je eens.

Originally posted by Satyr View Post
                          Wellington Phoenix speelt zelfs in een ander land + een andere bond. Ze spelen dan ook nooit de AFC of OFC CL. Of het WK voor clubteams, daar gaat Auckland elke keer heen.
                          Klopt, ze mogen ook niet de AFC CL in als ze kampioen zouden worden. Wel hebben ze een tweede elftal in de Nieuw-Zeelandse competitie. Via een kampioenschap & OFC CL winst van dat 2e elftal kunnen ze in theorie naar het WK voor clubteams. Maar NZ heeft een eigen competitie, MLS is officieel het hoogste niveau van zowel de VS als Canada, volgens mij is er geen andere situatie van 2 FIFA-leden die een gezamenlijk hoogste niveau hebben.

Comment

Dat laatste ben ik wel met je eens.
                            Dus wat mij betreft (en kennelijk ook wat jou betreft) is de discussie breder dan alleen de Beneliga.

Comment

Zet ik m hier ook maar neer.

Wel een wat oudere post, maar okay.
                              Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Comment

Working...
                              X