Announcement

Collapse
No announcement yet.

Derde divisie zondag 2019/2020

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

We are doomed
    Als niemand luistert naar niemand vallen er doden in plaats van woorden - Jana Beranov

Comment

Originally posted by de waan View Post

Ik ook. Maar ik neem niet aan dat de teneur ineens heel anders is.
      Laten we die onzin dan gewoon tot dat topic beperken.@Unregistere.

Comment

Misschien valt het dan toch mee. Op Teletekst staat dat alles tot 6 april is afgelast.

https://nos.nl/teletekst#835

Opvallend wel, want op pagina 897 staat dan weer wel 1 juni. Dus er is toch een onderscheid tussen de tweede / derde divisie en de hoofdklasse. Dan klopt de column van Fregge dus niet helemaal!

Comment

Originally posted by Unregistere View Post
          Misschien valt het dan toch mee. Op Teletekst staat dat alles tot 6 april is afgelast.

https://nos.nl/teletekst#835

Opvallend wel, want op pagina 897 staat dan weer wel 1 juni. Dus er is toch een onderscheid tussen de tweede / derde divisie en de hoofdklasse. Dan klopt de column van Fregge dus niet helemaal!
          De KNVB was zelf ook in de war na de mededelingen van de overheid maandagavond. Voorlopig blijven alle maatregelen van kracht t/m 6 april, m.u.v. verbod op evenementen met een vergunning, die mogen t/m 31 mei niet.
          Voetbal dus voorlopig t/m 6 april niet. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de kans erg groot is dat er daarna al snel weer gespeeld mag worden.

Comment

In elk geval doet SC Heerenveen er goed aan om de loop- en vlagtraining te hervatten!!

Comment

In elk geval doet SC Heerenveen er goed aan om de loop- en vlagtraining te hervatten!!
              Ik ben sinds vorige week dinsdag om de dag al met een collega vlagger actief met hardlopen, dus komt goed haha.

Comment

Originally posted by SC Heerenveen View Post
                Ik ben sinds vorige week dinsdag om de dag al met een collega vlagger actief met hardlopen, dus komt goed haha.

Doen grensrechters ook nog onderling challenges? Bijvoorbeeld de vlag zo snel mogelijk van de linker- naar de rechterhand brengen. Als tegenhanger van het hooghouden van toiletrollen, wat alle voetballers nu doen.

Comment

Doen grensrechters ook nog onderling challenges? Bijvoorbeeld de vlag zo snel mogelijk van de linker- naar de rechterhand brengen. Als tegenhanger van het hooghouden van toiletrollen, wat alle voetballers nu doen.
                  Wie het langst op een vlaggenstok kan zitten.

Voor de 3de divisie plus grensrechters is er de tril variant.

Comment

Originally posted by SanMark. View Post

Wie het langst op een vlaggenstok kan zitten.

Voor de 3de divisie plus grensrechters is er de tril variant.
                    Dan kent Gözübüyük vast nog wel een scheidsrechter die graag mee zou willen doen!

Comment

Hahaha nee, niet dat ik weet.

Comment

Nou, we zijn veilig. OSS promoveert niet.
                        In september gaan we verder met dezelfde ploegen.
                        Deze kan op slot.

Comment

September? Augustus toch?

Comment

En nu dus echt klaar. 10 augustus is dus pas mijn eerste doel weer. En hopelijk hopelijk gaat het toernooi in Zweden nog door eerste week van juli. Heb er een hard hoofd in.

Overigens wel erg sneu voor OSS. Zij hadden er verreweg het meeste recht op van alle teams in de competitie. Persoonlijk vind ik het niet erg, want het was wel mijn favoriete club om te vlaggen. Keurige bestuursmensen, gezellig en prima hoofdtrainer. En heel normaal en correct naar arbitrage. Al krijgen de meeste clubs dat nog wel voor elkaar.

Comment

In Zweden zijn de kroegen gewoon open, dus dat gaat wel door.

Comment

https://www.bd.nl/amateurvoetbal/oss...tten~aef3837d/

Zuur natuurlijk voor OSS maar van hun beweringen klopt weinig.

In Belgie is het amateurvoetbal stopgezet na gemiddeld 25 van de 30 speelrondes; 83% voltooid.
                                In Nederland is in de divisies 69% voltooid, lager pas 58%.

Met 17 punten voorsprong en nog tien duels te gaan moet OSS nog minstens 3 duels winnen en de concurrentie alles verliezen.

OSS is wel de club die in Nederland het dichtst bij een kampioenschap was. In Belgie waren de competities echt veel verder gevorderd, daar waren al clubs kampioen en waren er een heleboel die 1 of 2 van de titel af waren.

Comment

Working...
                                X