Announcement

Collapse
No announcement yet.

Derde divisie zondag 2019/2020

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SC Heerenveen View Post

Wie???

Heb de eerste helft een keer voor buitenspel gevlagd voor de rechtsvoor van OFC.
    Nummer 9. Maakte de 2-0 en de 4-0.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post

Klopt, ze hebben een bestuur met onder meer enkele vriendelijke dames.
      Gemeente wil ook de financien inzien, dat gaat dus niet meer goedkomen met de club. Belastingdienst komt altijd wat later, maar het zal ongetwijfeld weer om tonnen zwart geld gaan die niemand gaat terug betalen.

Comment

De FIOD is vier jaar geleden al op bezoek geweest.

Comment

Over 2 uurtjes de aanstelling voor 2 februari.

Gezien mijn wedstrijden daarvoor blijven er 3 wedstrijden over in de Derde Divisie:

Hercules - Westlandia
          UNA - Hoogland
          Jong ADO Den Haag - HSC '31

Ik gok op de eerste.

Comment

HSC is ineens 10 jaar jonger geworden zo te zien

Comment

Originally posted by Fregge View Post
              Kaartloos, maar wel 1 keer "Hou je muil nu joh" naar een UNA speler.

Ach, in 7 minuten weggegeven. Zonde en totaal onnodig.
              Vorige week de betreffende scheidsrechter geïnterviewd voor de krant. Met het oog op dit citaat, moest ik dus wel hard lachen om de "hou je muil"-tweet.

Schermafbeelding 2020-01-21 om 10.00.28.png

Comment

Originally posted by de waan View Post

Vorige week de betreffende scheidsrechter geïnterviewd voor de krant. Met het oog op dit citaat, moest ik dus wel hard lachen om de "hou je muil"-tweet.

Schermafbeelding 2020-01-21 om 10.00.28.png
                Ik vind er nogmaals niks geks aan. Als je hoort wat wij tijdens een wedstrijd naar ons toe geroepen krijgen van de staf en spelers, dan mogen wij best wat terug zeggen. Doe ik ook hoor. Heb wel geleerd om zo nu en dan zelf een grote bek op te zetten wanneer ze dat tegen mij ook doen. Zoals bij Jong ADO Den Haag en Lienden eerder dit seizoen, voelde best goed toen ik er tegen in ging haha.

Comment

Het is ook begrijpelijk hoor. Het is alleen iets wat je niet heel snel hoort als supporter zijnde omdat de scheids meestal een meter of 30 van je af is.

Comment

Wat natuurlijk ook kan ... Hoofdklasse 2 februari: Alcides - Hoogeveen. 25 minuten rijden, haha. Met trio welke normaal gesproken niveau hoger actief is, beladen wedstrijd misschien?

Comment

Ik vind er nogmaals niks geks aan. Als je hoort wat wij tijdens een wedstrijd naar ons toe geroepen krijgen van de staf en spelers, dan mogen wij best wat terug zeggen. Doe ik ook hoor. Heb wel geleerd om zo nu en dan zelf een grote bek op te zetten wanneer ze dat tegen mij ook doen. Zoals bij Jong ADO Den Haag en Lienden eerder dit seizoen, voelde best goed toen ik er tegen in ging haha.
                      Ik ook niet, maar daarom is het wel grappig.

Comment

Wat natuurlijk ook kan ... Hoofdklasse 2 februari: Alcides - Hoogeveen. 25 minuten rijden, haha. Met trio welke normaal gesproken niveau hoger actief is, beladen wedstrijd misschien?
                        Oh ja, met scheidsrechter ... Luuk Timmer!

Leuk vind ik, aangezien ik samen met hem naar toernooi in Zweden ben geweest.

Comment

Mooie pot. Kan hij ook zijn ouders weer bezoeken in Apeldoorn dat weekend. Zet hem op met elkaar.

Comment

Dan kun je hem leren om in dialect "Hou nu je muil joh" te roepen.

Comment

Originally posted by Fregge View Post
                              Dan kun je hem leren om in dialect "Hou nu je muil joh" te roepen.
                              Noem jij nu Fries een dialect?

Comment

Kan ze ook buitenlanders noemen.

Comment

Working...
                                X