Announcement

Collapse
No announcement yet.

Derde divisie zondag 2019/2020

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat is slapen op de bank. Maar dan moet zij weg. Is ook niet praktisch.

Comment

Originally posted by Fregge View Post
      Dat is slapen op de bank. Maar dan moet zij weg. Is ook niet praktisch.
      Het zou mij niets verbazen dat DGS een schuurtje heeft voor dit soort situaties.

Comment

We zijn er weer 'fris en fruitig'.
        Na een weekje griep gisteren voor het eerst weer naar buiten geweest, daarom na een middagje HSC'21 en borrelen bij Jannes maar lekker op tijd naar bed gegaan. Ja mannen gewoon naar bed en niet op een aparte bank, logeerbed of ergens in een schuurtje, maar gewoon in mijn eigen bed.

Comment

Maar al met al was OFC dus vrij goed en had Bilal het op zijn heupen? Zag de samenvatting op YouTube en hij speelde een aardige rol bij de goals. Heb dus ook op hem gestemd als speler van de week bij 247.

Waren ze er trouwens nog bij toen Zwarte Jannes ging zingen of koerste de bus toen al richting Oostzaan??

Comment

Gillend op de vlucht natuurlijk. Die Hollandse volksmuziek terreur bij het amateurvoetbal zou eens iets aan gedaan moeten worden. Snipers ofzo.
            Mooi dat OFC deze Haaksbergse horrordaad af heeft gestraft met een 0-4 nederlaag.

Comment

Dongen tegen Quick was eerste helft gelijkwaardig, tweede helft Quick gevaarlijker. Veel kansen waren er niet. Één keer buitenspel gevlagd en een keer de scheidsrechter dringend verzocht geen strafschop aan Quick te geven, gelukkig luisterde hij. Publiek is daar altijd wel leuk, gezeur houd je altijd maar hier wordt dat vaak wel leuk gebracht.

HSC '21 zou ik zomaar eens kunnen krijgen op 26 januari, schat de kans één op 3. Toch ga ik voor Jong ADO Den Haag tegen UNA, gezien mijn programma de laatste rondes. We weten het over 5 minuten.

Comment

En???

Comment

Fout natuurlijk, haha. Voor de eerste keer dit seizoen naar Heemskerk: ADO '20 tegen OSS '20. Vierde keer dit seizoen OSS '20 in een uitwedstrijd. Maar geen probleem, leuke club. Scheidsrechter is Daan Schaper!

Comment

Nog niet iedere wedstrijd was ingevuld zag ik.

*edit* oh verrek. Ik zag nog niks in de voetbal.nl-app

Comment

Originally posted by SC Heerenveen View Post
                      Scheidsrechter is Daan Schaper!
                      Scherp zijn op de bidonnetjes en de regeltjes dus! Volgens good old Jack van Gelder heeft Schaper dit seizoen zes keer rood gegeven in zeven duels, dus neem je opschrijfboekje ook maar mee.

https://twitter.com/jackvangelder/st...52693592313856

Comment

En halverwege de competitie - hoewel Lienden en de Haagse beloften nog een potje uit moeten spelen - is dit de stand van zaken:

Speelronde 17

Blauw Geel '38 - Hercules 1-0
                        Dongen - Quick 0-0
                        Gemert - Westlandia 2-0
                        Groene Ster - OSS '20 0-1
                        Hoogland - DEM 1-2
                        HSC '21 - OFC 0-4
                        Jong ADO Den Haag - EVV 3-0
                        FC Lienden - UNA 1-2

STAND

1. OSS '20 16-40
                        2. OFC 16-30
                        3. Gemert 16-28
                        4. HSC '21 16-27
                        5. Dongen 16-25 (+10)
                        6. Blauw Geel '38 16-25 (0)
                        7. Groene Ster 16-21 (0)
                        8. UNA 16-21 (-6)
                        9. Jong ADO Den Haag 15-20
                        10. EVV 16-18 (0)
                        11. Quick 16-18 (-1)
                        12. ADO '20 16-18 (-3)
                        13. DEM 16-17
                        14. Hoogland 16-16 (-3)
                        15. Westlandia 16-16 (-11)
                        16. Hercules 16-15
                        17. FC Lienden 15-14

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 13
                        2. Thijs van Pol (Gemert) 12
                        3. Tim Freriks (OFC) 10
                        4. Henk Baum (Hoogland) 8
                        =. Hugo Botermans (Jong ADO Den Haag) 8
                        =. Lance Duijvestijn (Jong ADO Den Haag) 8
                        =. Mart van de Gevel (UNA) 8
                        =. Rick Polman (EVV) 8

Bilal El Amrani (in het blauw) schoot namens OFC twee keer raak op bezoek bij HSC '21 en genoot daarna van het optreden van Zwarte Jannes

Comment

OFC moet bij de gemeente uiterlijk vrijdag laten zien dat alle centjes fris gewassen zijn (niet wit), anders gaat het sportpark op slot.

Zal vast wel vervolgd worden.

Comment

Originally posted by Unregistere View Post

Scherp zijn op de bidonnetjes en de regeltjes dus! Volgens good old Jack van Gelder heeft Schaper dit seizoen zes keer rood gegeven in zeven duels, dus neem je opschrijfboekje ook maar mee.

https://twitter.com/jackvangelder/st...52693592313856
                            Mijn statistieken zijn wat anders dan, haha. Pas in mijn laatste vlagwedstrijd van 2019 had ik de eerste rode kaart van het kalenderjaar. Een dubbele gele kaart, uiteindelijk vielen er 10.

Comment

Ik zag anders behoorlijk wat geel op 2 november haha

Comment

Originally posted by Fregge View Post
                                Ik zag anders behoorlijk wat geel op 2 november haha
                                Jaaa ik ook haha, en het was ook zomaar weg haha.

Comment

Working...
                                X