Announcement

Collapse
No announcement yet.

Transfernieuws Derde Divisie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unregistere View Post
    Terwijl hij er toch al 7 tegen het netje heeft geschoten bij Juliana.
    Niveautje lager.

Comment

Vertel, Unnekuukske. Wat kunnen we verwachten. Overigens heeft hij volgens Kliksport 8 keer gescoord.

Comment

Originally posted by Fregge View Post
        Vertel, Unnekuukske. Wat kunnen we verwachten. Overigens heeft hij volgens Kliksport 8 keer gescoord.
        Talentvol, heeft echt wel wat in zijn mars, maar excelleert tot nu toe vooral in ervaren teams (1e jaar JVC Cuijk, nu Juliana Malden) waar hij 'in de schaduw' kan spelen. Gaat in z'n eentje Blauw Geel niet naar een hoger niveau trekken. Immers, als Van Schoonhoven bij jullie al nauwelijks speelt...
        Last edited by Unnekuukse; 1 week ago.

Comment

Dat van Schoonhoven nauwelijks speelt vind ik zelf raar, overigens.

Comment

Ik volg de cijfers van Heertje, die houdt alles zeer nauwgezet bij. Hij kwam met 7 in zijn mail die hij naar alle clubs stuurde. Maar hij kan er natuurlijk een goaltje naast zitten hoor.

https://twitter.com/CeesHeeren1/stat...51333601673217

Ruud Kaiser vond het wel een erg goede aankoop, zag ik.

Comment

Misschien telt Heeren beker niet mee en Kliksport wel.

Comment

Heertje telt inderdaad alleen de competitiegoals.

Comment

Ruud Kaiser vond het wel een erg goede aankoop, zag ik.
                  Kaiser heeft Loermans twee jaar geleden als A-junior laten debuteren in het eerste elftal en vervolgens definitief overgeheveld naar de selectie, dus ik begrijp zijn reactie wel.
                  Toen werd Lars nog vooral gebruikt als 'supersub'. Deed-ie prima, in de schaduw van topscoorder Van der Laan.
                  Zijn eerste hele seizoen bij de senioren, vorig jaar, was minder overtuigend.

Comment

Gemert-topschutter Thijs van Pol gaat na dit seizoen naar Belgiƫ. Hij tekende voor FC Wezel Sport in het pittoreske Mol.
                    Hij gaat niet alleen. Ralf Kemper volgt hem.

Comment

Hij gaat niet alleen. Ralf Kemper volgt hem.
                      Ai.

Comment

Da's wel een aderlating voor Gemert inderdaad, hoewel Kemper dit seizoen minder makkelijk lijkt te scoren.

DVS '33 Ermelo ziet twee spelers vertrekken na dit seizoen. Soufian Moro gaat naar DHSC en Daniƫl van Warven naar Sportlust '46. Die twee teams zijn nadrukkelijk in de race om de titel in de hoofdklasse A zaterdag.

VVOG-topscorer Rihairo Meulens heeft de clubleiding laten weten te vertrekken. Zijn nieuwe club is nog onbekend.

Is de nieuwe aanwinst van HSC '21 al bekend, De Groene Scout ?

Comment

Yannick de Vries zie ik. Van Eilermark

Comment

Oei, gevaarlijk. Die liet begin dit seizoen Excelsior '31 alsnog zitten toch?

Comment

Oei, gevaarlijk. Die liet begin dit seizoen Excelsior '31 alsnog zitten toch?
                              Wat is daar gevaarlijk aan? Als je gevaarlijk doelt op in de wedstrijd heb je gelijk. Komt veel dreiging van die jongen af. Ik durf wel te zeggen dat HSC aankomend seizoen 1 van de beste flanken heeft met Diego en Yannick van de competitie.

Comment

Originally posted by Voetbaloostkenner View Post

Wat is daar gevaarlijk aan?
                                Misschien bedoelt unregistere dat zo'n jongen wellicht ook HSC'21 snel de rug toe kan keren, zoals hij dat ook deed bij de club uit Rijssen ?

Comment

Working...
                                X